Re: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?

Data: 2013-04-09 08:28:08
Temat: Re: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

Bzdura. 1. w sklepie może zabraknąć sera.
2. Człowiek , jego życie, to co się może stać, jest tylko w części (czasem
nawet niewielkiej) zależne od niego samego.
Począwszy od dzieciństwa , odżywiania, miejsca zamieszkania (mużynek z buszu
i z np z Nowego Jorku), popszez już samodzielne życie . W puszczy zależne od
pszyrody, w mieście od społeczeństwa.
W puszczy może nie być buraka bo był nieurodzaj, wmieście, bo niedowieźli.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)