Re: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?

Data: 2013-04-09 10:20:44
Temat: Re: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?
Od: glob <r...@g...com>

On 9 Kwi, 10:19, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> Skąd wiesz, ze jakby wiedział to by nie zabił?
> Św Piotr wiedział, ze się zapsze i się zaparł. Więc świadomość tego co się
> może stać, to za mało by zmienić pszyszłość.
>
> --
> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

Jeśli kapłan ci mówi że jak mnie nie będziesz słuchał to zawsze będzie
ciebie spotykało zło, bo ja jestem lepszy od ciebie, to powstaje
legenda dla ludu Kaina i Abla, czyli kapłan domaga się absolutnej
władzy i straszy lud, że wasze wybory zawsze będą złe, odbiera
możliwość decydowania, lud jedynie może wybrać zniewolenie czyli
determinizm i Chiruś aż cieczki dostał by słuchać kapłanów.