Czy się pomylił?

1. Data: 2013-03-18 16:29:46

Temat: Czy się pomylił?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marks głosił że kapitalizm to rosnąca grupa biedaków a niewielka ilość
bogaczy. Mówi się że się pomylił bo kapitalistów uznał za złodzieji,
czyli żrą to co inni wypracują, im więcej żrą tym muszą ubożeć inni.
Jednak my widzimy że kapitalista inwestuje, bo nikt nie jest wstanie
mieć 15 statków i 20 samolotów czyli nie przejadają ale inwestują
zarobione pieniądze, czyli nowe filie, nowe produkty, nowe miejsca
pracy, im więcej produktów tym taniej i każdego stać. Podnosi się
poziom najbiedniejszych. Tak na zachodzie za pomocą rozwoju
technologii i dzięki niej potężnej ilości produktów zlikwidowano
proletariat.
Jednak Marks się nie pomylił w pewnej mierze, bo jeśli mamy
złodzieji, to złodziej nie inwestuje, zgarnia dla siebie i swoich
znajomych, tym samym ubożeje region a taki kler siedzi w dostatkach,
przez brak inwrstucji region ubożeje a kler z pałaców nie chce
zrezygnować, więc jego akolici i piski polityczne szukają gdzie tu
można jeszcze kogoś oskubać i tak wygląda Polska, to nie kapitalizm to
grupy złodzieji gdzie się po prostu okrada jak klero obywateli, czyli
system feudalny a nie kapitalistyczny.

2. Data: 2013-03-18 16:59:35

Temat: Re: Czy się pomylił?
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 17:29, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> można jeszcze kogoś oskubać i tak wygląda Polska, to nie kapitalizm to
> grupy złodzieji gdzie się po prostu okrada jak klero obywateli, czyli

Szybko napisałem i nie wszędzie są literki więc poprawie. Chodzi mi o
tą różnice, że kapitalista inwestuje, a złodziej kradnie.
Złodzieja nie interesują obywatele których okrada, kapitalistę
interesują bo dzięki nim może się rozwijać.
Czyli to jest to o co walczy Chiruś bo się nasłychał radio maryja,
by można mieć pana - monarchę co w dupę robi obywateli.
No ale Chirusiem i zmanipulowanym motłochem rządzą emocje a nie
myśli.........

[...]

technologii i dzięki niej, stworzono potężną ilości produktów, co
zlikwidowało
[...]

Przez brak inwestycji region ubożeje, a kler z pałaców nie chce
zrezygnować, więc jego akolici i pieski polityczne, szukają gdzie tu
można jeszcze kogoś oskubać i tak wygląda Polska.
To nie kapitalizm to
grupy złodzieji, gdzie się po prostu okrada obywateli jak robi to
kler, czyli
system feudalny a nie kapitalistyczny.

3. Data: 2013-03-18 20:38:29

Od: Kontestator <k...@c...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-18 17:29, glob pisze:
> [...]
> poziom najbiedniejszych. Tak na zachodzie za pomocą rozwoju
> technologii i dzięki niej potężnej ilości produktów zlikwidowano

Teraz nie ma już kapitalizmu na Zachodzie, tylko korporacjonizm i
bankokracja.
Rządzą ponadnarodowo banksterzy i właściele ponadnarodowych
mega-korporacji. A ponieważ posiadają oni na własność także czołowe
mass-media i kontrolują poprzez bat kredytowy rządy, to wiedza o tym kto
tak naprawdę rządzi na Planecie nie przenika do masowego odbiorcy papki
medialnej.
Ogólnie społeczeństwa w korporacjokracji się stopniowo pauperyzują i
zadłużają, popadając w formę bankowego niewolnictwa, a od lat 60-tych
następuje cały czas wyraźna redukcja liczebności klasy średniej, za to
wzrasta liczba najbiedniejszych, oraz bogactwo wąskiej elity
najbogatszych. Taki system przekształci się w nową formę totalitaryzmu
kontrolującego ludność za pomocą technologii, bo inaczej nie przetrwa.

-
Kontestator

4. Data: 2013-03-18 20:56:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kontestator" <k...@c...org.pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2013-03-18 17:29, glob pisze:

> mass-media i kontrolują poprzez bat kredytowy rządy

zwlaszcza gdy na kolanach prosza rzad amerykanski o ocalenie

5. Data: 2013-03-18 21:34:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 21:38, Kontestator <k...@c...org.pl> wrote:

> [...]
> najbogatszych. Taki system przekształci się w nową formę totalitaryzmu
> kontrolującego ludność za pomocą technologii, bo inaczej nie przetrwa.

Korporacjonizm, to zależy czy korporacja stanie się narcystyczna czy
nie. Gromady menagerów w korporacji nartystycznej przypominają kościół
katolicki i taka korporacja trawi region, a tam gdzie korporacja
asymiluje się przestrzegając prawa człowieka region kwitnie.Jak np w
Usa krzemowa dolina.

Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"
Stankiewicz o "Kolonii Poland"
"Bądź moim actimelkiem!"
Reprezentanci narodu biskupów zagarneli pochówek.
Na tok fm