Czy tę grupę czytają lekarze???

1. Data: 2004-04-19 17:28:41

Temat: Czy tę grupę czytają lekarze???
Od: "macdor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!Jeżeli faktycznie nasze posty czyta jakiś lekarz(najlepiej
ortopeda).To mam małe pytanie.
Rok temu złamałem sobie trzeszczkę , byłem u kilku specjalistów i
oczywiście usłyszałem różne wytyczne dotyczące leczenia , które można
podzielic na dwie grupy:
1) operacyjnie usunąć jedną część kości ,ze względu na nie możność
zrośnięcia się w/w kości
2) absolutnie nie operować , zdać się na fizykoterapię

Sęk w tym ,że ból w stopie staje się nie do zniesienia a ja nadal nie wiem
co robić.Pomóżcie cierpiącemu.

2. Data: 2004-04-19 19:24:54

Temat: Re: Czy tę grupę czytają lekarze???
Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2) absolutnie nie operować , zdać się na fizykoterapię
>
> Sęk w tym ,że ból w stopie staje się nie do zniesienia a ja nadal nie wiem

Witam

może i nie jestem lekarzem... (ale będę.. w dodatku chcę być właśnie
ortopedą:), studiuję medycynę)..

zastanawia mnie to w Twoim przypadku... jakimi względami przeciw kierują się
lekarze, którzy mówią by nie operować.. jeśli miałoby to Ci pomóc wcześniej
pozbyć się bólu i problemu... w końcu z tego co zdążyłem się nauczyć...
trzeszczki w stopie..nie pełnią jakichś wybitnych funkcji.. bynajmniej nie
są nie odzowne.. i można je usunąć... prawdopodobnie chodzi im o samo
dochodzenie do siebie po zabiegu... gojenie rany itp.
ja bym jednak optował za przeprowadzeniem zabiegu... jeszcze coś o tym
poczytam.. jak coś znajdę to Ci podeślę na priv

Pozdrofki
KOWALLL
l...@7...pl
wytnij "spam"

3. Data: 2004-04-20 06:23:09

Od: "macdor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> l...@7...pl
> wytnij "spam"
>
> Wielkie dzięki za zainteresowanie się moim problemem!Czekam z
niecierpliwością , na jakieś sugestie.

gojenie ucha- jak powinno przebiegac
Gojenie sie ucha- jak powinno przebiegac
Jądra
Jądra
Jądra