Re: Czy to dobry okulista?....

From: "KULTART" <KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy to dobry okulista?....
Date: Tue, 15 Jun 2004 22:05:18 +0200

Użytkownik "Lech Trzeciak" <l...@R...pl> napisał :

> Ma prawo, a ja mam prawo pokazać mu drzwi - zwłaszcza w wirtualnym
> gabinecie internetowym ;-) Życie pacjenta nie jest zagrożone, więc nie
> mam obowiązku znosić jego braku kultury. Niech sobie mówi do żony per
> "babo", jeśli żona mu na to pozwala. A co to w ogóle jest "faktyczna
> wada wzroku"???
>
> Nie wiem, skąd wzięło się to przekonanie, że lekarz MUSI znosić dowolnie
> zachowanie pacjenta - otóż nie musi. Są wyjątkowe sytuacje (zagrożenie
> życia lub poważne zagrożenie zdrowia), w których lekarz ma obowiązek
> [...]

Właśnie pytam o to bo chce wiedziec czy to dobry lekarz, nie znam sie na tym
więc skad moge wiedzieć na ile ona jest dobra, próbuje się czegos
dowiedziec, pozatym zarzucano mi że obrażam Waszą koleżankę, podczas gdy nie
padło żadne nazwisko.Następna sprawa jest taka że skąd Wy możecie wiedzieć
czy akurat ona jest dobrą Panią Doktor czy złą??Nie macie pojęcia ale
oczywiście swój swojego broni, bo jakby mogłobyc inaczej, bez względu na
fakty zawsze bronicie swoich, nic dziwnego że potem lekarzowi który zaszywa
coś tam w ciele pacjenta uchodzi na sucho wszystko skoro ręka ręke myje !!!
Dziekuje za pomoc, dalej niczego sie nie dowiedziałem i chyba faktycznie
zmienie lekarza gdyż nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie, przynajmniej
udam sie do innego aby to skonsultować a jeśli wyjdzie na to że obecna Pani
doktor się myliła wtedy dopiero zobaczycie obraze waszej koleżanki wraz z
jej nazwiskiem !!!

Bez poważania
Kultart