Czy to nerwica? Jak to leczyć?

1. Data: 2005-02-11 22:36:15

Temat: Czy to nerwica? Jak to leczyć?
Od: "Manik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey Wam,
mam taki problem. Jestem studentem i od jakiegos czasu zauwazyłem,
ze prawie zawsze w bardzo stresujacej sytuacji caly sie trzese,
czy ktos zaczepi na ulicy czy chodzi o cos zwiazane z wstydliwoscia
to jak sie wystrasze, a potrafie latwo wystraszyc sie mimo,
ze powiedzmy na ulicy nie widze zagrozenia w danej osobie
to i tak rece cale mi lataja i caly drze.
Co to moze byc?
Jak to leczyc?

2. Data: 2005-02-12 01:08:00

Temat: Re: Czy to nerwica? Jak to leczyć?
Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobry psycholog, jak nie masz kasy to w ostatecznosci do poradni
psychiatrycznej ale tam lecza głównie prochami czasem dosc skutecznie

3. Data: 2005-02-12 08:41:53

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <T...@i...pl> napisał w wiadomości
> dobry psycholog, jak nie masz kasy to w ostatecznosci do poradni
> psychiatrycznej ale tam lecza głównie prochami czasem dosc skutecznie

Niekoniecznie.Ja trafilam do takiej poradni gdzie leki to ostatecznosc.
Do Manik:moze sa to lęki,radze udac sie do psychologa,lepiej zadusic to w
zarodku.

Magda

4. Data: 2005-02-13 00:44:00

Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Manik <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> ze powiedzmy na ulicy nie widze zagrozenia w danej osobie
> to i tak rece cale mi lataja i caly drze.

Psycholog , dovry psychiatra ,mniej telewizji ,mniej internetu (
niestety ) i melisa na Noc

Pozdrawiam
Jacek Tusuński

5. Data: 2005-02-13 20:42:49

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuńaki" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Psycholog , dovry psychiatra ,mniej telewizji ,mniej internetu (
> niestety ) i melisa na Noc

Na psychiatre to chyba za wczesnie....

Magda

6. Data: 2005-02-15 00:45:30

Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka <m...@b...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Tusuńaki" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Na psychiatre to chyba za wczesnie....
>
> Magda

Zgadza się ale dobry psycholog na pewno

Juz po chorobie a kaszel mnie ciagle meczy!
Jakie leki przeciwbolowe sa bezpieczne w ciazy?
125 uderzeń serca
ból w klatce
skuteczność szczepionki przeciw grypie...?