Czy to normalne?

1. Data: 2003-05-24 14:23:12

Temat: Czy to normalne?
Od: "lolop" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest w normie że po trzech tygodniach po zabiegu operacyjnym przy
znieczuleniu zewnątrzoponowym bolał kręgosłup w tym miejscu gdzie było
wstrzykiwany znieczulenie ? Bóle te narastają ze wzrostem aktywności
ruchowej.

Pozrawiam Karol
LOLop

2. Data: 2003-05-24 15:06:59

Temat: Re: Czy to normalne?
Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 May 2003 16:23:12 +0200, lolop wrote:

> [...]
> znieczuleniu zewnątrzoponowym bolał kręgosłup w tym miejscu gdzie było
> wstrzykiwany znieczulenie ? Bóle te narastają ze wzrostem aktywności

Ja piszę tylko jako absolutny laik, mam nadzieję, że odpowiedzą również ci,
którzy sie na tym znają. A ja chcę tylko powiedzieć, że też miałam niedawno
(2 miesiące temu) zabieg w takim znieczuleniu, ale nie odczuwałam po nim
żadnego bólu kręgosłupa ani przez moment (odpukać ! :))

Tak więc nie wiem, ale chyba takie całkiem normalne to nie jest, że boli.

--
Eva Sheers

bol glowy
Nieregularny rytm serca