Czy to normalne

1. Data: 2005-03-29 15:41:16

Temat: Czy to normalne
Od: Marek <f...@p...USUN.TO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem u okulisty, zbadla oczy dobral szkla. IMHO na prawe widze
idealnie, ale on i tak dobral szklo do mojego prawego oka. I teraz jak
zaloze okulary, to zamiast lepiej widziec to widze gorzej :( - tzn male
literki mi sie rozmazuja, bez okularow widze lepiej na to oko.

Czy to normalne?

Czy mozliwe ze oko przyzwyczai sie to tych okularow i bede widizal
normalnie?

Czy zly dobor szkiel nie uszkodzi mi wzroku?

Marek

2. Data: 2005-03-29 15:53:44

Temat: Re: Czy to normalne
Od: Marek <f...@p...USUN.TO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile masz lat i jakiego rodzaju jest wada wzroku. Szkla do dali, czy do
> blizy.
> JAck

21 lat, szkla plusy

Marek

3. Data: 2005-03-29 15:55:25

Od: Marek <f...@p...USUN.TO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile masz lat i jakiego rodzaju jest wada wzroku. Szkla do dali, czy do
> blizy.
> JAck

Co do wady wzroku to zdaje mi sie ze na to prawe oko (bo onim caly czas
mowa) nie mam wady.

Marek

4. Data: 2005-03-29 15:57:02

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek" <f...@p...USUN.TO.onet.pl> napisal w wiadomosci

5. Data: 2005-03-30 06:35:57

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

plus ile dioptrii? sfera czy cylinder?

6. Data: 2005-03-30 15:32:20

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Noszenie okularów moze usunac wade lub ja zmniejszyc - ale to dotyczy zeza.
Przy krótkowzrocznosci czy nadwzrocznosci takie cos nie wystepuje.
Ja bym dal spokój ze szklem korekcyjnym na zdrowe oko.

SPECYFIK NA POCENIE SIE
Spirometria wyniki
Blizna pooperacyjna
Gdzie w Polsce...
I-wsza tabletka antykonc. w drugim dniu okresu