Czy to normalne na Atkinsie?

21. Data: 2003-12-20 20:39:57

Temat: Re: Czy to normalne na Atkinsie?
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości
news:bs23fd$rg6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jako wieloletni migrenowiec (tfu, tfu...odpukac, już z miesiąc nie boli
mnie
> głowa) mam zupełnie inne obserwacje. Najcięższe migreny miałam właśnie na
> diecie bezmlecznej, bezserowej i bezmięsnej - dwu-, trzydniowe maratony z
> wymiotami włącznie.

Przecież ona właśnie jada mięso, sery itp. Jest w pierwszej fazie Atkinsa.

Sowa

22. Data: 2003-12-20 20:40:00

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Migreny nie są powodowane przez określone składniki spożywcze, tylko przez
> sposób odżywiania powodujący rozszerzenie naczyń krwionośnych głowy.
> Występują na tzw. "korycie", czyli mieszaniu węglowodanów i tłuszczów jako
> paliwo dla organizmu. Powoduje to przewagę układu PS w obrębie głowy.
Bardzo
> skuteczną metodą leczenia jest stosowanie prądów selektywnych typu S, oraz
> oczywiście zmiana sposobu odżywiania.

Z tego co się orientuję, to pierwsza faza atkinsa, ma mało wspólnego z
mieszaniem cukru z tłuszczami.
Więc to nie to, skoro właśnie ból się uaktywnił.

Sowa

23. Data: 2003-12-20 22:22:01

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Z tego co się orientuję, to pierwsza faza atkinsa, ma mało wspólnego z
> mieszaniem cukru z tłuszczami.
> Więc to nie to, skoro właśnie ból się uaktywnił.

Migreny miała wcześniej. Istnieje więc przyczyna migren, która może
utrzymywać się bardzo długo.
Ból mógł się uaktywnić zupełnie z innych powodów. Podejrzewam, że powodem
był niski poziom glukozy we krwi, a jednocześnie niski poziom ciał
ketonowych i mózg został bez żarcia. Brak chudnięcia świadczy, że Didlo ma
kłopoty z mobilizacją własnej tkanki tłuszczowej, a ciała ketonowe tworzą
się głównie w wątrobie z kwasów tłuszczowych pochodzących z własnej tkanki.
Być może, że jest z tym coraz lepiej, bo bóle w następnych dniach były
mniejsze.

Pozdrawiam
Leszek

24. Data: 2003-12-20 23:21:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <m...@m...christmas.pl> wrote in message

> Tak byc powinno, ale tak nie jest. Wierzyc w bajki to mila rzecz, ale w
> odniesieniu do medycyny można się strasznie rozczarować.

wcale nie trzeba wierzyc w bajki, trzeba nieco
liznac medycyny, i byc w niej od srodka, zeby
wiedziec ze jest to rzeczywisosc, i omijac
holistyczne gabinety z kadzidelkami w srodku,
serwujace wysuszona trawe na poprae calego ciala.
iwon(k)a

25. Data: 2003-12-20 23:21:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> wrote in message
> wszystkich na głowę.

Sowa uwierz mi to sie tylko tak laikowi wydaje.
iwon(k)a

26. Data: 2003-12-20 23:40:54

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 20 Dec 2003 17:21:00 -0600, na pl.misc.dieta, Iwon(k)a napisał(a):

> wcale nie trzeba wierzyc w bajki, trzeba nieco
> liznac medycyny, i byc w niej od srodka, zeby
> wiedziec ze jest to rzeczywisosc

A mnie się wydaje, że masz szczęście nie chorować poważniej i jeszcze nie
byłaś zmuszona korzystać z leczenia w przychodniach zdrowia albo
szpitalach, takich normalnych, polskich, prawdziwych, nie takich, jak w
serialu "Na dobre i na złe".

--
Eva Sheers

27. Data: 2003-12-20 23:51:04

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sowa uwierz mi to sie tylko tak laikowi wydaje.

Wcale się nie dziwię, że tak twierdzisz, przecież nie będziesz pluła do
własnej zupy.
Sowa

28. Data: 2003-12-21 00:10:35

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wiadomości news:bs2n97$2fl$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wcale się nie dziwię, że tak twierdzisz, przecież nie będziesz pluła
> do własnej zupy.

To stomatolodzy tez juz holistycznie podchodza do swoich klientow? Az sie
boje pomyslec, jak mnie w poniedzialek pani w kiosku z gazetami potraktuje
;)))

29. Data: 2003-12-21 02:07:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byłaś zmuszona korzystać z leczenia w przychodniach zdrowia albo
> szpitalach, takich normalnych, polskich, prawdziwych, nie takich, jak w

a ty chorowalas?

ja pracowalam w takiej przychodni, polskiej, prawdziwej
jeszcze kiedy przychodnie przychodniami byly.

iwon(k)a

30. Data: 2003-12-21 02:11:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> wrote in message
> Wcale się nie dziwię, że tak twierdzisz, przecież nie będziesz pluła do
> własnej zupy.

nie, moja zupa nie dotyczy tej samej o ktorej mowisz. pudlo.
po prostu jestes przykladem osoby, ktora nie ma pojecia wiekszego
o medycynie za to lubi krytykowac to na czym sie nie zna, a
dotyczy to najczulszej strefy zycie, czyli zdrowia.
najciekawsze jest to, ze korzystasz z wszelkich dobrodziejstw
wploczesnej medycyny, cywilizacji, a narzekasz jakie to wszystko
do kitu.
iwon(k)a

Z dobrym nastrojem na Swieta :)
Wigilia-ryba