Re: Czy to normalne u facetów? :(

Data: 2003-03-26 11:57:02
Temat: Re: Czy to normalne u facetów? :(
Od: "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl>

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:7173.00000c1c.3e7b212e@newsgate.onet.pl...

przeczytalem ten watek z pewnym zaciekawieniem i swoje
wnioski takie wyciagam .. :
> Wazne jest dla mnie malzenstwo, oczywiscie nie chce sie hajtac jeszcze
teraz
> bo uwazam ze za wczesnie ale napewno kiedys tak, boje sie tylko ze
'strace"
> tyle czasu przy osobie ktora potem moze mnie zostawic na lodzie i wszystko
> bede musiala zaczynac od zera

wiesz ty sama nie wiesz czego chcesz ............
"........oczywiscie nie chce sie hajtac jeszcze teraz ......."
skoro to jest takie oczywiste to czy jestes pewna ze wogole chcesz sie z
"nim" "chajtnac"
jestescie ze soba "bo tak" "bo zupa za slona"
====
"... Masz racje Basiu mezczyzni sa wygodni, najchetniej by chcieli zeby
kobieta
przychodzila do nich tylko na sex, posprzatac i ugotowac. ..."

a czego chca kobiety ? czego chcesz ty ? :))))))
=======
" .... Wlasnie najgorsze ze moze powiedziec po 30 moj dom papa..."
wiec chodzi Ci o niego czy o "wasz majate, dorobek" ??? zwroc uwage ze
powiedzialas co jest najgorsze ...

".... Najgorsze ze nie tak latwo znalezc sobie kogos odpowiedniego :( ..."
tu znowu mowisz co jest najgorsze a myslalem ze NAJ moze byc jedno ;)
=======
wiesz wyciagajac (byc moze mylne) wnioski - to ty wcale go nie kochasz
a jedynie obawiasz sie co bedzie dalej i "placzesz" nad tym co do tej pory
stracilas
a zeby byc bardziej wsteretnym powiem Ci ze sadze ze znalasl sobie
jakis nowy obiekt zainteresowania wnioskuje z ..
" .... Ostatnio odbylam z nim rozmowe i
powiedzial ze nie ma zamiaru sie ze mna wiazac -nawet w przyszlosci ..."
..... ale moze tylko poprostu sie wkurzyl ;)

wiec i moze ty przemysl sobie wszystko dokladnie
i tez postaw sprawe uczciwie i powiedz ze tez juz nie chcesz sie z nim
wiazac
moze cos z tego wyniknie ciekawego ......

pozdr ..