Czy to prawda że słodycze osłabiaja odpornośc organizmu?

1. Data: 2004-07-09 10:02:58

Temat: Czy to prawda że słodycze osłabiaja odpornośc organizmu?
Od: "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie
--
FRIDAY THE 13TH

2. Data: 2004-07-09 10:35:42

Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zadaje sie pytan w temacie postu, ale zrobie wyjatek i odpowiem Ci.

Ja jem duzo slodyczy, zwlaszcza produkty czekoladowe i czekoladopodobne i
nie chorowalem ani razu tej zimy.
Lekarzem nie jestem, a moja wypowiedz jest wynikiem moich wlasnych
doswiadczen :-)

Pozdrawiam.

3. Data: 2004-07-09 12:08:02

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <ccls5j$1qq$1@news.onet.pl> safanduaal tako rzecze:

> Nie zadaje sie pytan w temacie postu, ale zrobie wyjatek i odpowiem Ci.

A dlaczegóż to? Tylko trzeba krócej formułować np.
Czy słodycze osłabiają odporność organizmu?

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2004-07-09 18:20:58

Od: "Jacek S." <o...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jul 2004 12:02:58 +0200, JASON VOORHEES <1...@w...pl>
napisał:

Mi sie wydaje, że chyba raczej wręcz odwrotnie. Gdybyś tak otworzył plecak
z zapasami jakiegoś podróżnika wybierającego się na koło podbiegunowe,
zdziwiłbyś się, jak wiele tam tabliczek czekolady byś znalazł:) Tylko nie
wiem, czy to się odnosi do słodyczy wogóle, czy to akurat czekolada ma
takie właściwości :)

--
Jacek S. / Opera M2/7.50
ECS K7S5A/Athlon XP 2000+/512 MB DDR/GeForce5200FX

5. Data: 2004-07-09 20:24:49

Od: "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek S." <o...@n...cy> napisał

> zdziwiłbyś się, jak wiele tam tabliczek czekolady byś znalazł:) Tylko nie
> wiem, czy to się odnosi do słodyczy wogóle, czy to akurat czekolada ma
> takie właściwości :)

Z tą czekoladą to chodzi o energie, czekolada to kalorie..

--
FRIDAY THE 13TH

6. Data: 2004-07-09 21:39:48

Od: "Jacek S." <o...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jul 2004 22:24:49 +0200, JASON VOORHEES <1...@w...pl>
napisał:

> Z tą czekoladą to chodzi o energie, czekolada to kalorie..

Niom ;) Ale w końcu do słodyczy się zalicza, nie? :)

7. Data: 2004-07-11 06:48:53

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slodycze, chipsy, napoje gazowane, kofeina, sol itd. zdecydowanie za bardzo
obnizaja odpornosc, tylko my nie zdajemy sobie z tego sprawy...:(

8. Data: 2004-07-13 06:21:50

Od: lidka@ szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem janigdy nie choruje a jem duzo słodyczy

spóźniający się okres !!
POZNAN - DOBRY ZAUFANY ONKOLOG PILNIE POTRZEBNY
przerost siodła w przysadce mózgowej?
Dziwna dolegliwość (tylko do lekarzy)
cerutin