Czy to się da wyleczyć?

11. Data: 2012-01-26 10:18:12

Temat: Re: Czy to się da wyleczyć?
Od: Marcin <u...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że pewnie są różne przypadki, ale czy jest możliwe, że medycyna
> jest w stanie mu pomóc? Jak ja mógłbym pomóc takiemu człowiekowi? Czy
> zaprowadzić go do psychiatry? Jak to zrobić?
>
> Co byście zrobili na moim miejscu, kiedy ja cholernie chce temu
> człowiekowi pomóc....? :(

lobotomia powinna pomóc

Marcin

12. Data: 2012-01-26 13:51:33

Temat: Re: Czy to się da wyleczyć?- twarda odpowiedź
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <b...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> Bogiem, który przyszedł ponownie na świat. Mówi różne pierdoły, że
> odpowiada za trzęsienia Ziemi, widzi znaki itp.. Chodzi generalnie po
> różnych TV i ogłasza, że jest mesjaszem. Wie, że wszyscy mówią, że jest
>
> chory psychicznie. On się nie wygłupia. Naprawdę tak myśli, że jest
> synem Bożym i Bóg go zesłał na polską ziemię.
>
> Wiem, że pewnie są różne przypadki, ale czy jest możliwe, że medycyna
> jest w stanie mu pomóc? Jak ja mógłbym pomóc takiemu człowiekowi? Czy
> zaprowadzić go do psychiatry? Jak to zrobić?
>
> Co byście zrobili na moim miejscu, kiedy ja cholernie chce temu

Witam
Z chizostrenia czy jak to się nazywa
urojenia
leczenie w szpitalu psychiatrycznym

13. Data: 2012-01-26 14:26:40

Od: "MMA" <3453@dg ggs.tdehdr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Z chizostrenia czy jak to się nazywa urojenia
> leczenie w szpitalu psychiatrycznym

leczenie w "szpitalu" psychiatrycznym polega na stosowaniu wszelkiego
rodzaju lobotomii, od chirurgicznej po chemiczną, czyli na trwałym
uszkadzaniu mózgu, więc nie mam pojęcia jak coś takiego miało by w
czymkolwiek pomóc?

a wracając do tematu, skąd w naszym kraju tylu niewierzących, w biblię tez
nie wierzycie?

14. Data: 2012-01-26 18:44:42

Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Znam jednego człowieka (lat ok. 40-45), który uważa, że jest Mesjaszem,
> Bogiem, który przyszedł ponownie na świat.

A jeśli to naprawdę mesjasz powrócił tak jak to jest w biblii napisane a
wszyscy mają go gdzieś?

Konrad

15. Data: 2012-01-26 21:37:49

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jeśli to naprawdę mesjasz powrócił tak jak to jest w biblii napisane a
>wszyscy mają go gdzieś?

to ma Koles problem z komunikacja

16. Data: 2012-01-26 22:41:08

Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ma Koles problem z komunikacja

Paaanie! W 33 roku n.e. też go nie zrozumieli i zaciukali! Wtedy łaził
po synagogach a teraz po urzędach, zbieżność jest? Jest!

17. Data: 2012-01-26 23:05:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-26 23:41, M1SLQ pisze:

> Paaanie! W 33 roku n.e. też go nie zrozumieli i zaciukali! Wtedy łaził
> po synagogach a teraz po urzędach, zbieżność jest? Jest!

Ale w naszym kraju jeszcze dyskotek w kościołach nie ma. Niech do Anglii
jedzie stoiska kupcom przewracać ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

18. Data: 2012-01-27 00:01:12

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 00:05, Aicha pisze:

> Ale w naszym kraju jeszcze dyskotek w kościołach nie ma. Niech do Anglii
> jedzie stoiska kupcom przewracać ;)

A ja chodziłam jak mialam jakieś 17-18 lat. do Bernardynów. Nawet Żetem
puszczali i pączki świeżutkie były. Fajnie było, bo my wszyscy znajomi
tam byliśmy. Księża też tańcowali -w sutannach.

--
animka

19. Data: 2012-01-27 08:36:48

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A ja chodziłam jak mialam jakieś 17-18 lat. do Bernardynów.

czasy z przed grunwaldu ...hmmm to byl rocznik

>Nawet Żetem puszczali i pączki świeżutkie były. Fajnie było, bo my wszyscy
>znajomi tam byliśmy. Księża też tańcowali -w sutannach.

a co w tym dziwnego???

20. Data: 2012-01-27 12:15:27

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-26 00:25, Piotr pisze:
> Witam!
>
> Znam jednego człowieka
Tego niestety nie da się łatwo wyleczyć.
Często osoby z tym schorzeniem dobrze realizują się w polityce, co
zresztą widać gołym okiem w TV ;-)

Jacek

Hormon Wzrostu Sprzedam
Dzieci poddane narkozie wolniej się uczą?
utlenienianie tłuszczów (masło)
Obrona przed zanieczyszczeniami.
Alergia.