Czy to wystarczy

21. Data: 2006-01-01 21:53:49

Temat: Re: Czy to wystarczy
Od: "Orion1410" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S> Aby Ci przyblizyc z kim piszesz, to ja uprawialem ponad 10 lat
> wyczynowo plywanie, 2 lata gralem w rugby, okolo 7 lat juz cwicze w
> silowni.
> Procz tych rzeczy wymienionych zajmowalem sie tez innymi sportami.

Wow, imponujace. I we wszystkim byles mistrzem?
Jednym slowem czlowiek orkiestra. Ja tam wole zajmowac sie jedna dyscyplina,
a dobrze:))))

Orion1410

22. Data: 2006-01-01 23:01:25

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Wsrod ludzi funkcjonuja roznego rodzaju zabobony. Fakt, ze w jeden z
> nich wierzysz Ty czy twoi znajomi nie dowodzi jeszcze, ze ten zabobon
> nie jest zabobonem.

W tym momencie obalasz to, co osiagnalem dzieki diecie wedlug grupy krwi?

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

23. Data: 2006-01-02 00:02:45

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> W tym momencie obalasz to, co osiagnalem dzieki diecie wedlug grupy krwi?

Popatrz, a ja myslalem ze cokolwiek tam sobie osiagnales, to za sprawa
cwiczen oraz odzywiania pokrywajacego potrzeby obciazonego wysilkiem
organizmu. Czymze to roznic sie musi dieta kulturysty z grupa krwi "0"
od diety kulturysty z grupa - dajmy na to - "A", ze te roznice uwazasz
za kluczowe w procesie osiagania okreslonych rezultatow?

24. Data: 2006-01-03 11:21:46

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Popatrz, a ja myslalem ze cokolwiek tam sobie osiagnales, to za sprawa
> cwiczen oraz odzywiania pokrywajacego potrzeby obciazonego wysilkiem

Dieta (i suplementacja - w szerokim tego slowa znaczeniu) stoi zawsze na
pierwszym miejscu, bez diety nic sie nie osiagnie w kulturystyce,
nastepnie sen i trening. Wszystko to razem musi wspolgrac.

> Czymze to roznic sie musi dieta kulturysty z grupa krwi "0"
> od diety kulturysty z grupa - dajmy na to - "A",

Dlaczego sam nie mozesz zobaczyc jaka jest roznica w odzywianiu sie dla
grupy krwi 0 i A ? Zwroc uwage na mieso, nabial, warzywa. A wszystko
stanie sie dla Ciebie jasne. TO sa rzeczy kluczowe dla kogos kto chce
schudnac (wyrzezbic sie), czy przytyc (zrobic mase).

> ze te roznice uwazasz
> za kluczowe w procesie osiagania okreslonych rezultatow?

j.w.

25. Data: 2006-01-03 11:34:15

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Orion1410 napisał:

> Dlaczego skrety maja byc szkodliwe dla kregoslupa, a z obciazeniem juz nie?

Czemu Ty rozumujesz po swojemu? Gdzie ja napisalem, ze z obciazeniem juz
nie?

> I jaki jest odpowiedni wiek na skrety tulowia?

No Comment.

> Nieprawda, tym bardziej, ze jest mlody, i nie zakonczyla sie mineralizacja
> kosci.

No jak nieprawda? Od malego sie ksztalci sile miesni. A obciazenie
ODPOWIEDNIE jest zawsze (jesli nie ma innych przeciwskazan) cenne w
okresie dojrzewania. Myslisz, ze Ci wszyscy trojboisci i mistrzowie w
wyciskaniu sztangi zaczeli trenowac w wieku zalozmy 20 lat? Nic mylnego.
W tym wieku to juz dawno mieli wysokie osiagniecia sportowe.

> To prawda.

Skoro prawda, to czemu nie zaczac powoli rozwijac sile miesni brzucha za
mlodu? Odpowiedz sobie sam na to pytanie.

> Nie zrozumiales?
> Nic na to nie poradze.

Ja zadalem pytanie. Nigdzie nie napisalem, ze nie zrozumialem. Znow
rozumujesz na wlasny sposob?

> Ponawiam pytanie: co z miesniami antagonistycznymi?

Z tym pytaniem powinienes sie udac do autora watku, nie do mnie.

> Rozumiem, ze nie zalecasz.

Znow zle rozumiesz.

> Troche wiem, ale chcialbym to uslyszec od ciebie.

Jesli chcesz, mozesz przyjsc do mnie na lekcje. Nie bede tu sie rozpisywal.

> Masz jakas obsesje na punkcie swoich zawodow?

Dlaczego?
Podalem tylko przyklad, ze aby sie odchudzic, nalezy jadac duzo posilkow
w bardzo malych ilosciach.

> Chlopak nie jest, jak na razie, zawodnikiem. Troche zdrowego rozsadku.

A musi byc od razu zawodnikiem? Na razie chce sie odchudzic.

P.S> Zacznij odpowiadac zgodnie z netykieta prosze.

26. Data: 2006-01-03 11:34:58

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wow, imponujace. I we wszystkim byles mistrzem?

A co Ciebie obchodza moje osiagniecia? Nie musze sie tu przed nikim chwalic.

> Jednym slowem czlowiek orkiestra. Ja tam wole zajmowac sie jedna dyscyplina,
> a dobrze:))))

NO i dobrze, powodzenia.

27. Data: 2006-01-03 11:35:35

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ali napisał:

> znałem znacznie starszych
> i większość z nich wącha dziś kwiatki od dołu

ali: Rozumiem, ze chcesz cos sensownego napisac, ale nie bardzo wiesz jak?

28. Data: 2006-01-03 12:20:09

Od: slimaczek <s...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK wrote:
> Nic mylnego.

Czytam to już sto piętnasty raz w Twoim wydaniu i rozbolały mnie w końcu
zęby do tego stopnia, że nie wytrzymam.

Nie "nic mylnego" tylko "nic _bardziej_ mylnego" !

Pozdrawiam
slimaczek

29. Data: 2006-01-03 12:36:34

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slimaczek napisał:

> Czytam to już sto piętnasty raz w Twoim wydaniu i rozbolały mnie w końcu
> zęby do tego stopnia, że nie wytrzymam.
>
> Nie "nic mylnego" tylko "nic _bardziej_ mylnego" !

Dziekuje slimaczku za zwrocenie mi (a jakze) slusznej (!) uwagi! :)
Przyznaje sie do bledu, nigdy sie wczesniej nie zastanawialem nad tym
zwrotem, ze moze byc cos nie tak, czlowiek sie uczy przez cale zycie. :)
Bede to mial na uwadze, szkoda ze to nie poszlo na priv.. :(
Ale cóż.. :)

30. Data: 2006-01-03 23:16:05

Od: "Orion1410" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co Ciebie obchodza moje osiagniecia? Nie musze sie tu przed nikim
chwalic.

Oto chodzi, ze w poprzednim poscie wlasnie sie chwaliles (zapominasz, co
piszesz?), a chwile potem zloscisz.
Czyzby jakis rodzaj rozchwiania osobowosci?

> NO i dobrze, powodzenia.

Dzieki.

Orion1410

CHRIST: THE ARRIVAL