Czy to zdrada?

241. Data: 2002-06-18 21:52:16

Temat: Re: OSTROZNIE, nie jesc przy lekturze Re: Czy to zdrada?
Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a do TIRowek wracajac - mialam osobisty kontakt z takowymi,
> jedna mowila, ze po stosunku uzywaja w razie koniecznosci
> chusteczek higienicznych, jesli zas kobieta akurat miesiaczkuje,
> to uzywa sie dodatkowo wody z butelki po mineralnej...
> oczywiscie tylko wowczas, gdy sie upaćka.

Widać to z drogi, czasem maja nawet miednicę.

Jacek

242. Data: 2002-06-18 21:52:55

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dominiko, jak puscisz jeszcze ze dwa takie posty, to zaden facet na tej
> grupie juz nigdy nie dotknie zadnej tirówki blizej niz kijem :-))))

I oto chodzi, wtedy znikną z naszych dróg

Jacek

243. Data: 2002-06-18 21:53:57

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem jak najbardziej za, choć może jakiemuś "innemu" zaostrzyć
> to apetyt.
Musi miec bardzo wyrafinowane poczucie smaku

Jacek

244. Data: 2002-06-18 22:00:19

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax, ale sie wychyliłeś. Hihi
Calym sercem sie z tobą zgadzam

Jacek

245. Data: 2002-06-18 22:02:03

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to dlaczego?
> Bo ich faceci, zamiast podszkolić się trochę w Ars Amandi i dać kobietom
> przyjemność chodzą na łatwiznę...
> Zdarzają się takie dziwne wypadki, że żony kochają swoich mężów i
chciałyby
> dostawać od nich przyjemność...
Moniko, wiesz że u kobiet tez z tą sztuką czasem nie jest najlepiej, i nie
ma tu jednoznaczej odpowiedzi po której bardziej.

Jacek

246. Data: 2002-06-18 22:04:54

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> małżeńskim łożu? Na lekcji przysposobienia do życia w rodzinie,
prowadzonej
> według podręcznika rekomendowanego przez konserwatystów? Przecież to
błędne
> koło..... Nie daje nic z siebie, bo nie miała okazji się tego nauczyć, a
> skoro nie daje, to mąż uważa, że jest oziębła, więc idzie na tirówki, bo
tam
> nie musi się wysilać. A skoro nie musi się wysilać, więc do niczego w
łóżku
> z żoną nie dojdą, więc ona się nie wykarze, więc on uzna, że jest oziąbła
Moniko to chyba jakas inan historyjka, dzis nastki naprawde wiedza co to
jest sex.
Ale z drugiej strony szkolonka z metod pobudzania w szkole dla dziwcząt to
dobry pomysl.

Jacek

247. Data: 2002-06-18 22:09:25

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te pytania powinieneś zadać sobie po udzieleniu odpowiedzi na poniższe
> pytania.
> -Co to znaczy być mężczyzną
> -czego pragną kobiety
> -co je pociąga,a co zraża
> -czy należy przezwyciężać zahamowania
> -co robić,aby miłość zawsze była świeża i nie doszło do zdrady
> -co myślisz o sprawności seksualnej
> -czy miłość powinna być radością
> -czy akceptujesz gre wstępną czy wolisz króliczka / i po sprawie
> -czy potrafisz zaskoczyć
> i wiele innych .

A kiedy powie twierdząco a ją naprawdę boli głowa to cowtedy bo
ona niepotrafi odpowiedziec na anlogiczne pytania.

Jacke

248. Data: 2002-06-18 22:14:49

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek tak oto pisze:

:: Qwax, ale sie wychyliłeś. Hihi
:: Calym sercem sie z tobą zgadzam

Słuchaj, czy mógłbyś się nauczyć cytowania postów? To naprawdę ułatwia życie.
Po prostu trudno odgadnąć, w czym się zgadzasz z Qwaxem. Nawet przeczytawszy
jego post (specjalnie musiałam go odgrzebać, bo dawno był przeczytany). Inne
Twoje posty też brzmią, w oderwaniu od tych poprzedzających je i
przeczytanych, baaardzo enigmatycznie.
Z góry dziękuję.

Maja

249. Data: 2002-06-18 22:17:17

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek tak oto pisze:

:: Żeby to raz, ???
:: Bardzo ciekawe z uzyciem nakrętki z butelki i placzki do wyciernia
:: uszu.

Tak dokładnie Ci to pokazały*? Za darmo? ;-)

* tu wyjaśnienie dla innych - chodzi o mycie się tirówek po odbytym stosunku.
Jacek doszczętnie tnie cytaty we wszsytkich i trudno się czasem domyśleć, o
co biega

Maja

250. Data: 2002-06-18 22:29:07

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe (d. Maja)" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
stosunku.
> Jacek doszczętnie tnie cytaty we wszsytkich i trudno się czasem domyśleć,

Oczywiscie że za darmo.

Jacek

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)