Czy to zdrada?

401. Data: 2002-06-20 11:59:49

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates tak oto pisze:

:: Tutaj jest tak ważna różnica myślowa między mężem a żoną.

Juz dawno ją poznałam :-)))

:: Żeby go uskrzydlić i przez co coś z tego uskrzydlenia samej
:: uzyskać nie potrzeba dwóch godzin oraz nie musi być zaraz na
:: całego. Niech to będzie tylko kwadrans lub mniej a zobaczysz
:: jak bardzo go to uskrzydli.

Wiem, wiem Darku, tylko z drugiej strony raz na jakiś czas kobieta chciałaby
czegoś dłuuuuuuższego, niż tylko szybki numerek w zamkniętej łazience (bo a
nuż "Dobranocka" za szybko się skończy ;-) A własnie na to dłuuuuugie
kochanie przeważnie nie ma czasu i mozliwości. Seks to nie tylko ciach-ciach
orgazm i możemy wrócić do robienia obiadu czy przeglądania newsów ;-) I
czasem jest tak, że kobieta zgadza się na te szybkie numerki wbrew sobie, bo
... no własnie, bo jak powie po raz setny "nie", to facet się obrazi?

:: Wbrew pozorom, szybki seks dla mężczyzny jest bardzo podniecający

To też wiem. I chyba całe szczęście, że tak jest, bo inaczej to strach się
bać, co by się działo w niektórych związkach ;-)

:: i nie każda kobieta bezwarunkowo wymaga dlugiej gry wstępnej.

Ale niektóre to jednak lubią ;-)

Maja

402. Data: 2002-06-20 12:02:48

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl tak oto pisze:

:: Zauwaz, ze mechanicznie rzecz ujmujac to kobieta sie wysila a facet
:: tylko lezy i jest mu coraz lepiej... I znowu schemat- ona zmeczona
:: po calym dniu harówki ( nie mówie, ze to nie jej wina-ale to inny
:: temat ) biedzi sie, zeby ulzyc mezowi, a Pan i Wladca lezy sobie
:: wygodnie i nic nie musi robic... A moze by tak na odwrót? Skoro
:: kobieta zmeczona to niech ona sobie polezy a on jej zrobi masaz,
:: poglaszcze, zacznie piescic... Skoro w danym momencie to jemu zalezy
:: na seksie to niech on sie zacznie starac, aby jej sprawic
:: przyjemnosc, pomóc sie zrelaksowac na tyle aby potem oboje mogli z
:: tego czerpac. Generalnie jestem za zasada, ze inicjuje ta osoba,
:: która ma na to ochote i potrzebe. Jesli ona a partner jest zmeczony,
:: zniechecony etc. - to niech ona zacheca partnera, piesci, pobudza,
:: sprawi mu przyjemnosc. Jesli on podczas gdy partnerka jest zmeczona-
:: to niech i on sie postara dac cos z siebie.

Aga nic dodać nic ująć :-))))))))
(Sorry za łamanie Netykiety ;-)

Maja

403. Data: 2002-06-20 12:03:17

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates wrote:

> Dokładnie tak jak pisze Sandra, maly seks zamiast obiadu i
> okaże się, że on wcale nie byl taki głodny(jedzenia) i okaże
> się, że wcale nie trzeba bylo się zacharowywać robiąc ten
> obiad i potem narzekać na brak sił na seks,

Aha - z doswiadczenia... 20 minut pozniej blagalno proszace: "misio cos by
zjadl.. konkretnego "
;)
pzdr
agi

404. Data: 2002-06-20 12:09:29

Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aesf5a$o27$...@s...icm.edu.pl...

> Użytkownik "Tashunko" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> łazienki!" :)))))))
>
> ROOOOTFLLL!!!!

A czemu ja nie widze postow Taschunki? A ta lazienka to chyba jedyne wyjscie
dla ludzi posiadajacych dzieci. Nasze dzieci kiedys dobijaly sie do drzwi,
potem probowaly otworzyc z zewnatrz, potem podstawialy sobie krzeslo, zeby
dojsc do szyby. Teraz na pytanie, co wy robicie w tej lazience? odpowiadamy;
rozmawiamy, ale widze, ze nie wierza.
A.

405. Data: 2002-06-20 12:10:43

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aesepq$j2q$1@news.onet.pl...
> I moje dziecię odpowiedzialo z pełna powagą : " Chodź na
chwilkę do łazienki!" :)))))))

Gratuluję wam tak szerokiego sposobu wykorzystywania
łazienki. Jeśli tylko mąż zniży troszkę glos to będzie
perfekt:-)))))))))
U nas też zdarzały co najmniej dwie (tyle pamiętam) moje
ewakuacje na swoją stronę łóżka, jednakże syn byl na tyle
mały i zaspany, że nie załapał w czym rzecz::-)
Darek

406. Data: 2002-06-20 12:16:31

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Aha - z doswiadczenia... 20 minut pozniej blagalno proszace: "misio cos by
> [...]
osobisty Miś naumiony jest sam do lodówki trafiać na własnych kopytkach i na
konkretny kawał kiełbachy na ogół se łapką wceluje
pozdr. Joanna
ps. nie szukajmy sobie problemów Panie Misiowe w końcu nikt nas nie rozlicza
i nie nakazuje ile razy w tygodniu, miesiącu...... raz wiecej , raz mniej i
lecimy dalej, w końcu wiekszość z nas nie rozwodzi się właśnie z powodu
braku sexu - prawda?

407. Data: 2002-06-20 12:19:29

Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> A czemu ja nie widze postow Taschunki?

Tashunko czasem ma wrażenie, że nikt Jej postów nie widzi:)))))) No, może inaczej
jest na psd:)))))

A ta lazienka to chyba jedyne wyjscie
> dla ludzi posiadajacych dzieci.

Nie jedyne :))))))) Mój szwagier prosi zwykle Miśka: Michałku zbuduj wieeelkiiiii
pociąg.....

Odpowiadając przey okazji Mai: ten łazienkowy seks , przynajmniej u nas jest tylko
porannym np. albo " w_ciagu_dniowym" wstępem do tego długiego , zmysłowego
wieczornego lub nocnego: wtedy jest czas na grę wstępna i wszystko co po niej
nastepuje az do konca:)))))))
Oczywiscie nie co dzien i nie zawsze.
Robocik to ja tez nie jestem i jak nie mam ochoty to TŻ - też zrozumie.
Jak on nie ma ochoty - staram sie nie popadac w depresje:)))))))

> [...]
> dojsc do szyby. Teraz na pytanie, co wy robicie w tej lazience? odpowiadamy;

My zwykle wieszamy pranie , tak jak sugerował Sokrates:)))))))

Papatki.
Joanna

408. Data: 2002-06-20 12:23:20

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe (d. Maja)" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> :: i nie każda kobieta bezwarunkowo wymaga dlugiej gry wstępnej.
>
> Ale niektóre to jednak lubią ;-)
>
> --
> Pozdrawiam
> Maja

Ale niektóre to nawet bardzo!
pozdr.Joanna

409. Data: 2002-06-20 12:24:38

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ewakuacje na swoją stronę łóżka, jednakże syn byl na tyle
> mały i zaspany, że nie załapał w czym rzecz::-)

a nasz wyedukowany, bo dziewoje latają za nim od urodzenia i drze paszczę -
nie całujcie się!
max czas dobiegnięcia do przytulających sie rodziców 7s - grał na komputerze
i zaabsorbowany był bardzo..
pozdr.Joanna

410. Data: 2002-06-20 12:26:48

Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ewakuacje na swoją stronę łóżka, jednakże syn byl na tyle
> mały i zaspany, że nie załapał w czym rzecz::-)

UFFF...taką ewakuacje tez mam na sumieniu i do dziś sobie wmawiamy ,że przecież Milek
był mocno zaspany , więc........:)))))))))))

Joanna

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)