Czy to zdrada?

111. Data: 2002-06-17 12:41:37

Temat: Re: Czy to zdrada? {OT}
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax"
> A czy byłoby to zdradą gdybyś nie dowiedziała się nigdy?
> (tak wynika z definicji zdrady jako uczynienia komuś czegoś co by było
> dla niego bolesne)

Tak, bo pomimo że nie wiedziałam, byłabym oszukana, oszukiwana
przez osobę któej ufam najbardziej w świecie.
Myślę że akurat w naszym przypadku to wiążące, bo
naprawdę nie raz prosiłam by stawiał to na pierwszym miejscu.
Dla mnie bolesne jest samo przypuszczenie że mógłby to
ukryć, choć nie ma powodu..Nie jestem kobietą
która na taką wieść rzuciłabym się z pazurami, z krzykiem.
Naprawdę jeżeli wiesz, że Twojej kobiecie zależy na jednej rzeczy
tak bardzo, tak bardzo bardzo, to chyba naturalne że nawet
pozostawiając ją w nieświadomości nie można po prostu
zignorować "tej jednej" rzeczy.
Asia Słocka

112. Data: 2002-06-17 12:42:31

Temat: Re: Podwątek o onanizmie kobiet i tanich, brudnych ż
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> osobiście
>
> A Drogi i Czysty?
> ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Qwax

w tem względzie moge dać jeno poufne objaśnienia :)))))
i to wtedy kiedy odczuję potrzebę skorzystania z usług takowego
pozdr.Joanna

113. Data: 2002-06-17 12:43:05

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@2...17.138.62>, ...@...q says...

> A czy byłoby to zdradą gdybyś nie dowiedziała się nigdy?
>
> (tak wynika z definicji zdrady jako uczynienia komuś czegoś co by było
> dla niego bolesne)

Tak,
bo to jest analogiczne do kradziezy.
Czy bylaby to kradziez, jesli z Twojego konta, portfela czy cos tam
zniknie 0,01% sumy jaka posiadasz i nigdy tego nie zauwazysz?

Nie można wartosciowac - czy zos jest zle czy dobre w zaleznosci od
"odbioru". Trzeba to robic wg nadawania. Jesli Ty wiesz, ze to co robisz
jest zle, zrani partnera itp. to znaczy ze to jest zdrada niezaleznie od
konsekwencji.

K.

114. Data: 2002-06-17 12:57:10

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> w tem względzie moge dać jeno poufne objaśnienia :)))))

Zgodnie z zasadą, że:
"Kobieta rumieni się trzy razy w życiu:
pierwszy raz gdy pierwszy raz...
drugi raz gdy pierwszy raz ... jej płacą
trzeci raz gdy pierwszy raz .... ona płaci"

(bez żadnych aluzji do kogokolwiek)

Pozdrawiam
Qwax

115. Data: 2002-06-17 13:02:08

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
robisz
> jest zle, zrani partnera itp. to znaczy ze to jest zdrada

Świetnie. To znaczy że jeżeli dla mnie większą zdradą od mojego
pójścia do łóżka z inną kobietą (jej pójścia do łóżka z innym niż ja
mężczyzną) jest zapalenie przez nią papierosa to jeżeli nie będę
widział jak pali to jest to i tak zdrada?

No to puszczam moją niewiastę w trąbę!!!

Pozdrawiam
Qwax

116. Data: 2002-06-17 13:04:29

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <7...@2...17.138.62>, ...@...q says...
> [...]
> widział jak pali to jest to i tak zdrada?
>
> No to puszczam moją niewiastę w trąbę!!!

Wiesz, wydaje mi sie, ze mylisz pojecie zdrady - ktore to slowo ma
jednak chyba kontekst seksualno-uczuciowy, z oszustwem, ale w sumie na
jedno wychodzi.

Czy puszczasz czy nie to Twoja sprawa, ale jesli Cie oszukuje to zle, a
nawet bardzo zle.

K.

117. Data: 2002-06-17 13:07:11

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@2...17.138.62...
> Zgodnie z zasadą, że:
> "Kobieta rumieni się trzy razy w życiu:
> pierwszy raz gdy pierwszy raz...
> drugi raz gdy pierwszy raz ... jej płacą
> trzeci raz gdy pierwszy raz .... ona płaci"

Ty, Qwax, cos ty taki wyedukowany w tym temacie?:-)

A.

118. Data: 2002-06-17 13:09:44

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Ty, Qwax, cos ty taki wyedukowany w tym temacie?:-)

Jak się żyje to się i przeżywa a już trochę żyję i życie miałem dosyć
popieprzone (pieprzne też)

Pozdrawiam
Qwax

119. Data: 2002-06-17 13:11:50

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, wydaje mi sie, ze mylisz pojecie zdrady - ktore to slowo ma
> jednak chyba kontekst seksualno-uczuciowy, z oszustwem, ale w sumie
na
> jedno wychodzi.

Jak to: "wkładanie do ust białego podługowatego kształu i ciągnięcie,
ciągnięcie , ciągnięcie" nie ma podtekstu seksualnego ;-))))))

Pozdrawiam
Qwax

120. Data: 2002-06-17 13:13:50

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@2...17.138.62>, ...@...q says...
> Jak to: "wkładanie do ust białego podługowatego kształu i ciągnięcie,
> ciągnięcie , ciągnięcie" nie ma podtekstu seksualnego ;-))))))

no tak, zapomnialem, ze sa ludzie ktorym wszystko sie kojarzy :) :)

K.

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)