Czy toobjawy cukrzycy?

11. Data: 2006-02-17 13:56:40

Temat: Re: Czy toobjawy cukrzycy?
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze masz za maly poziom potasu?

No tak miałam z tym już problemy. A co to oznacza??

12. Data: 2006-02-17 15:10:30

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Feb 2006 14:56:40 +0100, Anna Styś napisał(a):

> No tak miałam z tym już problemy. A co to oznacza??

Że będą się łapki trzęsły :))

--
best regards,
scream (at)w.pl

13. Data: 2006-02-18 10:23:25

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Druki dzie czuje się źle z rana. Wali mi serce i się trzęsę. Rano
> zierzyłam
> cukier i wyszedł mi 97 a mam podane do 90. Jak to jest, bo różne źródła
> podają różnie. Godzine po posiłku mam podany przedział 100-140. Proszę o
> info.
>
> Anna Styś

poranny cukier na poziomie 97 czy nawet 90 jest normalnym cukrem. Po posiłku
100-140 jest również normalny. Nie widzę w tych wynikach nic co by
wskazywało na cukrzycę - szukaj w innych miejscach. Aby potwierdzić wystaczy
prosty eksperyment - jak się zaczniesz "trząś" rozpuść w szklance wody 7-8
łyżeczek cukru i wypij - jeśli trzęsionka nie ustąpi w ciągu paru minut to
to nie to :-))))

pozdrawiam

Sławek

przewód pokarmowy - jak długo to idzie?