Czy tylko przepis za zapisanie się do nowo powstającej grupy?

1. Data: 2003-07-29 20:16:59

Temat: Czy tylko przepis za zapisanie się do nowo powstającej grupy?
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Magdalena Bassett" <m...@o...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Sent: Tuesday, July 29, 2003 9:49 PM
Subject: Prywatna grupa kuchenna bez trolli

> Osoby zainteresowane rozmowami o kuchni zapraszam do uczestnictwa w
> nowej grupie kuchennej. Koniecznoscia bedzie osobiste zapisanie sie do
> Yahoo Groups.
Ile za tę "konieczność" pobiera pomysłodawczyni tej grupy. No bo chyba sam
przepis to zbyt mało.
Można iskać jeleni z kraju na różne sposoby. A co lawendowe książeczki nie
idą?
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 20:53:53

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"dżdżownica" wrote:
> przepis to zbyt mało.

od ciebie, kabotynie, choc jeden przepis by sie przydal, bo dotychczas
tylko o dupie Maryny nadajesz, a nie przepisy - zazdroscisz, ze ja moge,
a ty nie? Mamusia ci pod nos wszystko podstawia? Dlatego tak
nienawidzisz kobiet, bo jestes na utrzymaniu?

> Można iskać jeleni z kraju na różne sposoby. A co lawendowe książeczki nie
> idą?

ha ha ha ha ha ha ha ha, znow zazdroscisz, osle? wydales jakas ksiazke?
bo moje pierwsze wydanie juz wysprzedane.

1. Data: 2003-07-29 21:36:05

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica
<d...@w...pl>

> [...]

PLONK kretynko

Odtryndol się od prk

P.

1. Data: 2003-08-01 15:28:16

Temat: Re: Czy tylko przepis za zapisanie się do nowo powstaj
Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tej osobie to nawet szkoda odpowiadać nie powinna się nazywać dżdżownica
tylko obślizła glista.
Anna

1. Data: 2003-08-26 07:23:40

Od: "Eugeniusz Dębski" <e...@i...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> ha ha ha ha ha ha ha ha, znow zazdroscisz, osle? wydales jakas ksiazke?
> bo moje pierwsze wydanie juz wysprzedane.

Hej!
Tylko tak z ciekawości: MB i dżdż... coś tam... Znacie się?

Namaste!
--
EuGeniusz Dębski

www.debski.art.pl
www.fahrenheit.eisp.pl

1. Data: 2003-08-26 15:18:40

Od: "mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eugeniusz Dębski" <e...@i...art.pl> napisał w
wiadomości news:bif21b$o5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Tylko tak z ciekawości: MB i dżdż... coś tam... Znacie się?
A bynajmniej. Nie zadaje się ze starymi brzydkimi klimakterkami. To tylko
pani Be prezentuje swoją "kulturę kuchenną" z etykietką made in USA.
dżdż... coś tam.

1. Data: 2003-08-26 15:40:48

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Eugeniusz Dębski" wrote:
> Hej!
> Tylko tak z ciekawości: MB i dżdż... coś tam... Znacie się?

Eugeniusz, i po co rozdmuchujesz? Jesli nikt nie bedzie podkarmial tej
glisty, to w koncu zdechnie z glodu.
MB

1. Data: 2003-08-26 15:48:03

Od: "mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eugeniusz, i po co rozdmuchujesz? Jesli nikt nie bedzie podkarmial tej
> glisty, to w koncu zdechnie z glodu.
> MB
To się tylko Pani tak wydaje.
A nawiasem mówiąć to trzeba mieć tupet i czynić niezłą hucpę, aby pojawiać
się na grupie, którą się próbowało rozwalić i której użytkowników się
opluło. Pan Eugeniusz zadał to pytanie, bo mu chyba szczęka opadła na
chamstwo, którego próbkę pani dała w cytowanym przez przedpiścę pani post.
dżdżownica

--
Magdalena Bassett on line:
" Gdy zbyt sobie pozwalali na zamieszanie towarzystwa do ktorego sie wdarli

1. Data: 2003-08-26 15:51:26

Od: "mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znalazlo sie paru dobrych ludzi, ktorzy wieczorowa pora zarzucili
> prowokatorowi koc na leb i dali mu w czape kijami i czym popadlo."
hre,hre,hre. Powinna sobie paniusia sama zarzucić koc na łeb i palnąć się
kijem od bejsbola w łeb, albo czym popadło
dżudżu

1. Data: 2003-08-26 15:57:19

Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> hre,hre,hre. Powinna sobie paniusia sama zarzucić koc na łeb i palnąć się
> kijem od bejsbola w łeb, albo czym popadło
> dżudżu

plonk

p.

Prywatna grupa kuchenna bez trolli