Strona główna Grupy pl.rec.uroda Czy wypada, jesli nie jestesmy nawet jeszcze zareczeni, zrobic taki prezent na 2lata zwiazku? Re: Czy wypada, jesli nie jestesmy nawet jeszcze zareczeni, zrobic taki prezent na 2lata zwiazku?

Re: Czy wypada, jesli nie jestesmy nawet jeszcze zareczeni, zrobic taki prezent na 2lata zwiazku?

From: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Czy wypada, jesli nie jestesmy nawet jeszcze zareczeni, zrobic taki
prezent na 2lata zwiazku?
Date: Mon, 29 May 2006 08:10:24 +0000 (UTC)

(
> mamy z dziewczyna niedlgo 2 lata szczesliwego i udanego zwiazku, nie
jestesmy
> zareczeni, ale mamy wspolne plany, ogromne pragnienie zamieszkania razem,
> wstepne rozmowy o slubie. Chcialbym na druga rocznice zrobic taki prezent:
> kupic obraczke z wygrawerowanym napisem jakims. Czy bedzie to dobry pomysl?
> Jako znak ogromnego przywiazania i jeszcze wiekszego uczucia? Czy obraczka
> tylko po slubie?

Coś mi się dziwne te zamiary wydają, bo mogą być opatrznie zrozumiene:
przede wszystkim obrączka to nie "po ślubie" ale podczas, i nie jedna, a dwie
(naraz ;-)), po drugie: a czemu nie po prostu pierścionek?

Choć i ten może być opatrznie zrozumiany (jako np. rozbudzanie nadziei, a
skoro jeszcze nie jesteś pewien, czy z nią chcesz spędzić resztę życia, to
IMO nie należy robić czegoś takiego. A może po prostu bransoletka? Albo jakaś
inna biżuteria? Po prostu unikałabym takich symboli - takie jest moje zdanie.

BTW i lekko OT: jeśli macie plany zamieszkani razem, to koniecznie przed
ślubem ;-)))

Zdrówki
Hania