Re: Czy "wyzwolona" kobieta zawsze jest wyzwolona?

From: "Elle" <v...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy "wyzwolona" kobieta zawsze jest wyzwolona?
Date: Sun, 12 Jan 2003 12:07:57 GMT

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:2vk22v8nhafu4cnbsns9brm917169kpb1r@4ax.com...

> "Wszystkie moje związki wyglądają tak, że poznaję mężczyznę, szybko idę
> z nim do łóżka i on mnie niedługo potem zostawia. Czy mężczyźni to tacy
> zacofańcy, że nie akceptują wyzwolonych kobiet?".

Dla mnie to nic dziwnego, bo skoro kobieta tak lekko traktuje te sprawy i
wskakuje do łóżka na pierwszej randce, to chyba trudno ją traktować jak
potencjalną partnerkę na całe życie. Nie szanuje samej siebie, więc jak inni
mają ją szanować. To samo można zresztą powiedzieć o facetach tego pokroju.

Pozdrawiam :-)
Elle.