Re: Czy "wyzwolona" kobieta zawsze jest wyzwolona?

From: "Mirabelka" <m...@N...op.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy "wyzwolona" kobieta zawsze jest wyzwolona?
Date: Sun, 12 Jan 2003 13:22:06 +0100

Użytkownik "Elle"

> Dla mnie to nic dziwnego, bo skoro kobieta tak lekko traktuje te sprawy i
> wskakuje do łóżka na pierwszej randce, to chyba trudno ją traktować jak
> potencjalną partnerkę na całe życie. Nie szanuje samej siebie, więc jak
inni
> mają ją szanować.

Jezeli kobieta idzie do lozka na pierwszej randce i robi to, bo odczuwa taka
potrzebe, robi to dla siebie, a nie aby byc 'wyzwolona', na pokaz, to imo
jest to wyraz bardzo duzego szacunku dla siebie, nie obchodzi mnie, co inni
powiedza, pomysla, slucham siebie, poniewaz szanuje siebie.
W przypadku, o ktorym pisze Artur, mozna sie tylko domyslac, ze ta kobieta
robi to na pokaz, skoro trafia na takich mezczyzn. Imo gdyby zmienila wlasne
nastawienie do seksu na pierwszej randce przyciagalaby mezczyn, dla ktorych
nie ma to najmniejszego znaczenia, mezczyzn wyzwolonych, ktorzy tym samym
nie zniewalaja kobiet.

pozdrawiam
Mirabelka