Czy zaraziłem się chorobą weneryczną?

1. Data: 2007-04-23 10:10:36

Temat: Czy zaraziłem się chorobą weneryczną?
Od: "dan_antoniio" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 tyg. temu miałem kontakt z dziewczyną. Odbyliśmy sex normalny a także anal
(bez prezerwatywy). Po stosunku umyłem się natychmiast dokładnie. Po dwóch
dniach zauważyłem nasilenie jakiegoś wilgotnego biało-kremowego nalotu pod
napletkiem. Wygląda tak jakbym nie mył się z tydzień. Woń tego czegoś też
przypomina brak higieny. Myję codziennie, a i tak następnego dnia pojawia
się. Do tego czasami swędzi. Co to może być i jakie ew. lekarstwo może
pomóc? Najchętniej udał bym się do wenerologa ale u nas w mieście nie ma
takiego a alergolog póknie się w głowę :(.

2. Data: 2007-04-23 10:19:52

Temat: Re: Czy zaraziłem się chorobą weneryczną?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomóc? Najchętniej udał bym się do wenerologa ale u nas w mieście nie ma
> takiego a alergolog póknie się w głowę :(.

idz do dermatologa.
p.

3. Data: 2007-04-23 10:38:58

Od: "dan_antoniio" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> idz do dermatologa.
> p.

tzn. nie miałem na myśli alergologa tylko właśnie dermatologa. Póknie się
zapewne w czoło :(

4. Data: 2007-04-23 11:22:31

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn. nie miałem na myśli alergologa tylko właśnie dermatologa. Póknie się
> zapewne w czoło :(

a daczego ma sie pUknąc?
przeciez dermatolog to lekarz od chorob skory czesto ma specjalizacje z
wene. wiec w czym problem?
p.

5. Data: 2007-04-23 11:43:35

Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał:

>wiec w czym problem?

Ważniejsze zdrowie niż krótki wstyd u lekarza, bo myślę, że tu jedynie może
tkwić problem ;-)

--
pozdrawiam,
Kimy

6. Data: 2007-04-23 13:07:14

Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

masz syfa koleś

7. Data: 2007-04-23 14:09:53

Od: "steppenwolff" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz syfa koleś
;-)) najprawdopodobniej zwykłą grzybicę. Leki przeciwgrzybiczne doustne są
tylko na recepte, a sama maść nie pomoże.

pozdrawiam
Anka

8. Data: 2007-04-23 15:26:52

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dan_antoniio" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>2 tyg. temu miałem kontakt z dziewczyną. Odbyliśmy sex normalny a także
>anal
> (bez prezerwatywy). Po stosunku umyłem się natychmiast dokładnie. Po dwóch

21 wiek, aids szaleje a ludzie gum nie uzywaja, na litosc Pana!!

9. Data: 2007-04-23 18:24:50

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>2 tyg. temu miałem kontakt z dziewczyną. Odbyliśmy sex normalny a także
>anal
> (bez prezerwatywy). Po stosunku umyłem się natychmiast dokładnie. Po dwóch

w ogole znales ta dziewczyne ? ;)

tak czy siak - teraz juz wiesz, ze analna flora bakteryjna bywa zdradliwa;

ah ta wiosna...

10. Data: 2007-04-23 23:12:00

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "steppenwolff" napisał:

> ;-)) najprawdopodobniej zwykłą grzybicę. Leki przeciwgrzybiczne
> doustne są tylko na recepte, a sama maść nie pomoże.

I należy leczyć również partnerkę. No chyba, że to przelotna okazja
była ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Co to za plamka na skorze ?