Czy zmyć spadź

11. Data: 2010-03-31 07:21:17

Temat: Re: Czy zmyć spadź
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Gut wrote:

> trzeba być ostatnim debilem i idiotą a w dodatku totalnym frajerem zeby
> miec jakikolwiek kontakt z firma amway, tudziez kupowac ich produkty.
> absolutnie nie podawajcie im swoich danych
>
> sirapacz

Panie Kut, Pan też oszukiwał sprzedając rozcieńczane koncentraty Amwaya?

12. Data: 2010-03-31 10:14:26

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Michał Gut wrote:

> trzeba być ostatnim debilem i idiotą a w dodatku totalnym frajerem
> zeby miec jakikolwiek kontakt z firma amway, tudziez kupowac ich
> produkty.

niekoniecznie.
ich system sprzedaży oraz wewnętrzny układ firmy a la sekta to jedno, a
jakość produktów to drugie.
pamiętam ich sztandarowy środek do przetykania rur - działa jak wulkan,
rewelacja.

moon

13. Data: 2010-03-31 11:13:29

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> niekoniecznie.
> ich system sprzedaży oraz wewnętrzny układ firmy a la sekta to jedno,
racja

> jakość produktów to drugie.
> pamiętam ich sztandarowy środek do przetykania rur - działa jak wulkan,
> rewelacja.

też racja

Ja tylko raz w życiu kupiłem gdzieś ich żel do mycia
piekarników.
Nigdy dotąd nie trafiłem jeszcze na tak skuteczny środek
w tak wygodnej formie żelu. Rewelacja.

14. Data: 2010-03-31 14:53:02

Od: stclaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-30 16:51, stclaus pisze:
> Witam,

Witam ponownie

No już doczytałem że na spadź to za wcześniej :)
Karcherem ręcznie i myjnia z aktywną pianą nie przeszła testu
pozytywnie. Pozostała jeszcze myjnia z ciepłą woda bo ręcznie ciepłą z
"ludwikiem" też nie przeszło.

Jutro zrobię fotki drzewa może coś poradzicie...

stclaus

Dzięki wszystkim za wypowiedzi/podpowiedzi/odpowiedzi

15. Data: 2010-03-31 15:33:29

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 3/31/2010 10:53 AM, stclaus wrote:

> No już doczytałem że na spadź to za wcześniej :)
> Karcherem ręcznie i myjnia z aktywną pianą nie przeszła testu
> pozytywnie. Pozostała jeszcze myjnia z ciepłą woda bo ręcznie ciepłą z
> "ludwikiem" też nie przeszło.

A Coca-cola?

Pozdrowienia,
Michał

16. Data: 2010-04-01 13:27:50

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

stclaus pisze:

> No już doczytałem że na spadź to za wcześniej :)

Skoro spadło to miałeś podstawy by spadzią to nazwać :-)

> Karcherem ręcznie i myjnia z aktywną pianą nie przeszła testu

A próbowałeś jakimś tłuszczem, np. olejem lub smarem ?

Pozdrawiam, Barbara

17. Data: 2010-04-09 13:46:36

Od: stclaus <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-30 16:51, stclaus pisze:
> Witam,

Witam,

Wszystkim dziękuję za pomoc. Zanim wybrałem się ponownie w miejsce w
którym zabrudziłem samochód by zrobic zdjecia drzew to troszke czasu
upłyneło (święta). W tym czasie deszcz zmył ponad połowę "tego czegoś"
:)) Nie chcę pytać co dzisiejsze deszcze mają w sobie.

W każdym razie dzięki

stclaus

Mariusz Sumka
kłamstwo
kalafior
W jakiej odleglosci drzewa od lini telefonicznej
Pomocy :) Co mam zrobić juz w ogrodzie?