Czy znajdzie się ktoś?

1. Data: 2004-11-17 19:17:40

Temat: Czy znajdzie się ktoś?
Od: "P@nB@rtek" <b...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znajdzie się ktoś kto mi pomoże, zaufa?
Mam warsztat samochodowy na ul.Zmujdzkiej,
od 3 miesięcy miasto remontuje nawierzchnie
i od trzech miesięcy nie zarobiłem ani grosza.
Pieniądze jakie posiadałem rozeszły się na czynsz i utrzymanie
mnie i mojej rodzimy.
Jestem z żoną i piątką dzieci, na dniach a może i godzinach
spodziewamy się następnego, szóstego dziecka.
Jesteśmy szczęśliwi ale na ten czas bez środków do życia.
Prośże, czy znajdzie się ktoś kto mógłby mi pożyczyć
ze dwa tysiące złotych? Oddam na pewno, podpisze wszelkie zobowiązania
zgadzam się na wszystko tylko pomóżcie nam. Prośże.

Gwalbert Stefański
Heyah 880221742

2. Data: 2004-11-18 09:46:14

Temat: Re: Czy znajdzie się ktoś?
Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

P@nB@rtek wrote:

> Mam warsztat samochodowy na ul.Zmujdzkiej,
> od 3 miesięcy miasto remontuje nawierzchnie
> i od trzech miesięcy nie zarobiłem ani grosza.

Dowiadywales sie, czy i jak powinienes ubiegac sie o odszkodowanie od
miasta? Wydaje mi sie, ze szanse sa niemale.

Dominika

3. Data: 2004-11-18 11:47:34

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P@nB@rtek" <b...@s...krakow.pl> napisał w wiadomości

> Prośże, czy znajdzie się ktoś kto mógłby mi pożyczyć
> ze dwa tysiące złotych? Oddam na pewno, podpisze wszelkie zobowiązania
> zgadzam się na wszystko tylko pomóżcie nam. Prośże.

Provident, bank, skok

HaNkA

4. Data: 2004-11-18 13:56:36

Od: "P@nB@rtek" <b...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
w wiadomości news:cni2bh$q00$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

> ze dwa tysiące złotych? Oddam na pewno, podpisze wszelkie zobowiązania
> zgadzam się na wszystko tylko pomóżcie nam. Prośże.

*** Nie ma mowy o żadnym odszkodowaniu, to nie Szwecja
czy USA. Bank da kredyt za miesiąc może dwa - trochę późno
a skok, mówisz, żebym skoczył do Wisły ?
Mama nie nauczyła kraść ! :-)

PB

5. Data: 2004-11-18 14:00:58

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bank da kredyt za miesiąc może dwa - trochę późno
> a skok, mówisz, żebym skoczył do Wisły ?

Nie wiesz co to SKOK? Bank udzieli ci pozyczki od ręki praktycznie jeśli
masz zdolność kredytową, jesli jej nie masz zostaje Ci Provident. Ma
lichwiarskie oprocentowanie - gdzieś czytałam ze dochodzace do 200% rocznie
ale za to udziela pożyczek od ręki w domu klienta.

HaNkA

6. Data: 2004-11-18 14:06:33

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty P@nB@rtek mnie
niestety powstrzymują:

> Jestem z żoną i piątką dzieci, na dniach a może i godzinach
> spodziewamy się następnego, szóstego dziecka.

To gratuluję ! :-)

puchaty

PS. I nie zapomnij czego ich trzeba nauczyć.

7. Data: 2004-11-18 14:08:29

Od: "Qrczak" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy USA. Bank da kredyt za miesiąc może dwa - trochę późno
> a skok, mówisz, żebym skoczył do Wisły ?
Dobrze że czytać mama nauczyła... hihi
SKOK - Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa... wszędzie tego teraz
pełno (a najwięcej w mediach o ich lichwiarskich procentach)
Z jakiej choinki się PanieBartku urwałeś? ;o)

Qra

PS. Notabene forma "prośże" jest formą rozkazującą poniekąd... hihi

8. Data: 2004-11-18 14:14:44

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P@nB@rtek" :

> *** Nie ma mowy o żadnym odszkodowaniu, to nie Szwecja
> czy USA. Bank da kredyt za miesiąc może dwa - trochę późno
> a skok, mówisz, żebym skoczył do Wisły ?
> Mama nie nauczyła kraść ! :-)

To jest ktoś kto ma własny warsztat ?
Wietrzę na milę trolla.

Pzdrw.

Basia

9. Data: 2004-11-18 14:15:42

Od: "P@nB@rtek" <b...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
SKOK - Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa... wszędzie tego teraz
pełno (a najwięcej w mediach o ich lichwiarskich procentach)

Z jakiej choinki się PanieBartku urwałeś? ;o)

Qra

*** Dzięki, widzę, że Ty też masz żonę 6 dzieci
i nóż na gardle. :-((

PB

10. Data: 2004-11-18 14:18:01

Od: "P@nB@rtek" <b...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
puchaty

PS. I nie zapomnij czego ich trzeba nauczyć.

****Na pewno nie zapomnę.

PB

pewnie już było i w dodatku NTG?
NTG powiedzenie