Utarczki z sasiadami c.d.

1. Data: 2004-11-14 22:31:06

Temat: Utarczki z sasiadami c.d.
Od: j...@g...pl (Jagodka) szukaj wiadomości tego autora

Witaj !

No dzisiaj to juz przeszlo wszelkie pojecie...
Za glosno sie zachowujemy...

A w domu: Dziecko zasypia, tesciowa ktora przyjechala na kilka dni
lezy w trzecim pokoju i oglada telewizje, ja siedze przy tlacym sie
swietle przy komputerze i pisze projekt... pies spi... a oni wala w
sufit BO JEST ZA GLOSNO!!!

Jutro (ja) ide zglosic to do spoldzielni... Zeby cos z tym
zrobili... bo nerwy mi puszczaja to raz , a dwa dziecko zaczelo mowic
szeptem bo boi sie ze za glosno co powie i beda walic w sufit...

Paranoja!

Wkurzona Jagodka

P.S. Jutrzejsze urodziny sobie daruje :(

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

2. Data: 2004-11-15 07:25:20

Temat: Re: Utarczki z sasiadami c.d.
Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jagodka" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Witaj !

Trzeba bylo wezwac policje i napisac skarge do dzielnicowego. Co do
spóldzielni to doslowenie mozesz to olac i oni
oleja Ciebie. Przepraszam, ze tak pisze ale robie tak tylko po to, zebys
sobie uzmyslowila, ze nic kompletnie nie robisz w
swojej sprawie. Moglas, jak byla tesciowa, bo by Ci pomogla w rozmowie z P.
ale po prostu sknocilas sprawe.

proxy

3. Data: 2004-11-15 10:51:43

Od: "DS" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jagodka" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Witaj !
>
> No dzisiaj to juz przeszlo wszelkie pojecie...
> Za glosno sie zachowujemy...

Bo w blokach to tak jest ze niesc sie halasy moga z róznych innych pieter a
sasiadom sie wydaje ze to od Was :(
Trzeba faktycznie policji by ustalila, ze to nie Wy.
Wszystkiego najlepszego

mama synka 15-listopadowego.
i wspólczucia

--
Dorota, Zuza 3.05.00r., Milosz 15.11.02r.
www.ekobieta.com

4. Data: 2004-11-15 10:56:50

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty DS mnie niestety
powstrzymują:
> mama synka 15-listopadowego.
> i wspólczucia

Mama współczucia? Znaczy - święta!

puchaty;-)

5. Data: 2004-11-15 18:06:44

Temat: Re[2]: Utarczki z sasiadami c.d.
Od: j...@g...pl (Jagodka) szukaj wiadomości tego autora

D> Bo w blokach to tak jest ze niesc sie halasy moga z róznych innych pieter a
D> sasiadom sie wydaje ze to od Was :(

No mieszkam na ostatnim pietrze ale nie halasuje :( a idzie ze to my
:(

D> Trzeba faktycznie policji by ustalila, ze to nie Wy.

Musze cos z tym zrobic bo z tego wszystkiego dziecko zastraszone...

D> Wszystkiego najlepszego

Dziekuje :)

D> mama synka 15-listopadowego.
to zyczenia dla synka :) wszystkiego naj naj :) (a ile latek?)

--
Pozdrowienia,
Jagodka mailto:j...@g...pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

6. Data: 2004-11-15 23:30:19

Temat: Re: Re[2]: Utarczki z sasiadami c.d.
Od: "DS" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagodka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> No mieszkam na ostatnim pietrze ale nie halasuje :( a idzie ze to my
> :(

Wirzę, mieszkałam w bloku na 1 piętrze i co noc ktoś hałasował pralką,
wydaje mi się że sąsiadka nademną, ale keidyś poszłam do sąsiadki pode mną a
tam ten sam rummor, głupio mi sie zrobiło bo pewnie myślą ci z dołu że to
ja.

> Musze cos z tym zrobic bo z tego wszystkiego dziecko zastraszone...
albo odbić piłeczkę za szykanowanie czy zastraszanie czy utrudnianie życia

> Dziekuje :)

mam nadzieję, że choć dziś mialaś miły dzień

> to zyczenia dla synka :) wszystkiego naj naj :) (a ile latek?)

dziękuję serdecznie.
Dopiero i aż - dwa latka.

i ja pozdrawiam

--
Dorota, Zuza 3.05.00r., Miłosz 15.11.02r.
www.ekobieta.com

7. Data: 2004-11-15 23:32:21

Od: "DS" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..

> Mama współczucia? Znaczy - święta!

współczucia na sąsiadów.
a życzonka dla współ jubilatki jak najbardziej szczere :)

8. Data: 2004-11-16 23:25:00

Od: "Attom" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ( uroczyście zawiadamiam że debiutuję na tej grupie dyskusyjnej ;) ).

Tak sobie czytam, o tych skargach do spółdzielni, telefonach do dzielnicowego
i zastanawiam się, czy to w ogóle jest rozwiązanie problemu? Bo sąsiedzi się
przecież nie przeprowadzą, a konflikt będzie tylko narastał. Rada - kup
dobrego szampana i idź się pojednać. ;)

P.S. Był kiedyś taki serial "Kocham Klarę" (?) i tam było właśnie o
konfliktach sąsiedzkich... Pokazano w sposób lekko żartobliwy, że na
sąsiedzkiej wojnie się po prostu traci. :)

9. Data: 2004-11-17 10:10:04

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagodka" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]

Pokiwac glowa ze zrozumieniem i robic swoje :)

10. Data: 2004-11-18 18:37:17

Od: "DS" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Attom" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> przecież nie przeprowadzą, a konflikt będzie tylko narastał. Rada - kup

W sumie nie głupi pomysła posiedzieć wtedy gdy te hałasy są sąsiedzi będą
wiedzieli, ze nie od Jagódki :)

--
Dorota, Zuza 3.05.00r., Miłosz 15.11.02r.
www.ekobieta.com

Kiedy zmienić łóżeczko na tapczan?
prawo dziecka do ojca
koszmar powócił
Spotkanie w 3city psd, psds, psr.
ks. Ryszard Pazgrat z parafii NNMP w Poznaniu