koszmar powócił

1. Data: 2004-11-12 00:33:21

Temat: koszmar powócił
Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się właśnie składa w te przepiękne święta, kiedy życie powoli stawało
się normalne, nagle pojawiło się COŚ.
To coś przyjechało z bardzo daleka, aby zabrać mi moją córeczkę. Zło jakie
emanuje z tego czegoś jest poza granicami percepcji. Egzorcyzmy zamówię.

Koszmar powraca. Było już tak spokojnie. Stabilnie.

Teraz policja, szarpanie uczuciami dziecka, różne cuda.

Starzy bywalcy wiedzą o czym piszę.

Rany się otworzyły i mocno krwawią. Sądy działają wyjątkowo opieszale.

Chciałem się podzielić z wami tylko moim smutkiem.

Już mi troszkę lżej.

tu, mówił ja, Jacobs

2. Data: 2004-11-12 07:57:31

Temat: Re: koszmar powócił
Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

Stary, szkoda, że nie wyjechałeś z dzieckiem poza miejsce za mieszkania, no
ale teraz to po ptocach. Wytrzymaj,
jeszcze dużo przed Tobą.

3. Data: 2004-11-12 08:48:20

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "proxy11" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Stary, szkoda, że nie wyjechałeś z dzieckiem poza miejsce za mieszkania,
no
> ale teraz to po ptocach. Wytrzymaj,
> jeszcze dużo przed Tobą.

Nie rozumiem,to moze wpasc sobie policja i zabrac dziecko ojcu,ktory nie ma
odebranych praw?Chociaz w Polsce jets tak chore prawo ze wszystko jest
mozliwe :/

Magda

4. Data: 2004-11-12 08:54:47

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrówka napisał:

> [...]
> odebranych praw?Chociaz w Polsce jets tak chore prawo ze wszystko jest

Wpaść i zabrać nie może, ale przyjść i "nakłaniać" - matka tez nie ma
ograniczonej władzy.
Z reguły na "nakłanianiu i wywołaniu presji" się kończy, ale rujnuje to
spokój i dziecka i rodzica.

Eulalka

5. Data: 2004-11-15 10:48:49

Od: "DS" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
> To coś przyjechało z bardzo daleka, aby zabrać mi moją córeczkę.

Trzymaj się. :(
łączę się w żalu.

--
Dorota, Zuza 3.05.00r., Miłosz 15.11.02r.
www.ekobieta.com

Spotkanie w 3city psd, psds, psr.
ks. Ryszard Pazgrat z parafii NNMP w Poznaniu
Do Puchatego
Miłosc malzonkow w zderzeniu miłosc rodzicielska
zdrada-jak budować na nowo?