Spotkanie w 3city psd, psds, psr.

1. Data: 2004-11-11 16:12:19

Temat: Spotkanie w 3city psd, psds, psr.
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy we wtorek, 16. listopada.
proponuję (tradycyjnie) godz. 18:00 w Wielorybie.
Tradycyjnie też gość-niespodzianka (najazd południowców trwa).
Obecność frakcji Trójmiejskiej obowiązkowa (zapraszamy wszystkich, tych
juz znanych i jeszcze niepoznanych).

Eulalka

2. Data: 2004-11-12 09:41:05

Temat: Re: Spotkanie w 3city psd, psds, psr.
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Nov 2004 17:12:19 +0100 I had a dream that Eulalka <e...@w...pl>
wrote:
> [...]
> Tradycyjnie też gość-niespodzianka (najazd południowców trwa).
> Obecność frakcji Trójmiejskiej obowiązkowa (zapraszamy wszystkich, tych

Nie żebym się wybierał (wszak te kilkaset kilometrów to jest coś), ale z
czystej ciekawości pytam, czy bywaja tam jacyś faceci, czy jest to
czysto kobiecy sabat? A jeśli są faceci, to przychodzą samodzielnie, czy
raczej są przyprowadzani przez swoje teżety?

3. Data: 2004-11-12 09:54:03

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> [...]
> czysto kobiecy sabat? A jeśli są faceci, to przychodzą samodzielnie, czy
> raczej są przyprowadzani przez swoje teżety?

Z zasady to spotkania grupowe - dzieci i TZ-ty zostają w domku :)
Faceci owszem bywają. Puchatego mamy na miejscu (jako rodzynka) a inni
są dochodzący, by Puchaty za bardzo nie obrósł w piórka ;)
Gościliśmy Afanasjewa i Z.Boczek nas niedawno nawiedził - tym razem
gościem będzie kobieta :)

Eulalka

4. Data: 2004-11-12 10:00:06

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dochodzący, by Puchaty za bardzo nie obrósł w piórka ;)
> Gościliśmy Afanasjewa i Z.Boczek nas niedawno nawiedził - tym razem

I mąż Gosi jeszcze!
Przecież wprawdzie nie bywa, ale z otwartymi ramionami przyjmuje pod swój
dach. :-)

Sowa

5. Data: 2004-11-12 11:20:37

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> I mąż Gosi jeszcze!
> Przecież wprawdzie nie bywa, ale z otwartymi ramionami przyjmuje pod swój
> dach. :-)

Fakt - złoty chłop i jaki cierpliwy.... Wyjątkowy okaz :)

Eulalka

6. Data: 2004-11-15 10:46:01

Od: "DS" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszamy we wtorek, 16. listopada.
> proponuję (tradycyjnie) godz. 18:00 w Wielorybie.

Życzę wspaniałej zabawy.

--
Dorra, Zuza 3 maj 00r., Miłosz 15 listopad 02r.
Serwis eKobieta

ks. Ryszard Pazgrat z parafii NNMP w Poznaniu
Do Puchatego
Miłosc malzonkow w zderzeniu miłosc rodzicielska
zdrada-jak budować na nowo?
Pieniądze w małżeństwie - czyli ...