Czyj rok?

11. Data: 2004-03-06 02:32:48

Temat: Re: Czyj rok?
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości
> do grup dyskusyjnych napisał:gX62c.437$u...@f...columbus.rr.com...
>
> Rok jeża proponuję! :-)

A kto ma jeże?
To musi być coś "na granicy plagi", a pod ochroną!
Albo choć "dobre i niedobre" w jednym.

Może pszczółki, szerszenie lub mróweczki?

Osobiście, mróweczki wkurzają mnie nieźle. Osy i szerszenie też.
Dla mnie, będzie to chyba rok jakiegoś owada.

moon

12. Data: 2004-03-06 08:27:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> [...] Ostatecznie moze byc bambus, "rok bambusa" nie brzmi zle.

Jestem za! ;)
W tym roku okaze sie, jak pierwszy bambus w moim ogrodzie przezimowal.
Szkoda tylko, ze bambus jest tak malo rozpowszechniony. Latwo powiedziec:
"Mamy rok bambusa. Sadzcie bambusy!" - trudniej wykonac.

> A jesli chodzi o stworzonka [...]

Rok jeza to dobry pomysl :)
Tymbardziej, ze tyle tych pozytecznych zwierzat ginie na drogach. Nawet kolo
mnie (az ciezko sobie to wyobrazic) gdzie nie wolno jezdzic szybciej niz 30
km/h, a nawet nie ma warunkow do szybkiej jazdy (jak to na waskiej
osiedlowej drodze bywa), widzialem przejechanego jeza :(
U mnie w ogrodzie co roku sa jeze - rok jeza mi pasuje.

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2004-03-06 08:29:17

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> wrote in message

> Dla mnie, będzie to chyba rok jakiegoś owada.

Rok szrotowka jak i poprzedni :(

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2004-03-06 08:36:38

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> królik, u nas króliki samopas nie biegają, za to są
> zające. Znam/znamy takich co by na pasztet chcieliby biedne zajączki
> przerobić. Jestem za rokiem zająca :)

W postaci pasztetu. :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz Pedro z miasta Madrytu
Umówił się był z senioritą.

15. Data: 2004-03-06 09:16:31

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c2b6d5$cbe$1@atlantis.news.tpi.pl,
Janusz Czapski napisał(a):

> A ja gorąco oponuję.
> Żadnych Ogrodników. A jak Zośka to tylko ciepła. :-)
> Pozdrawiam:-)
> Janusz

A może dżdżownicy ?

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

16. Data: 2004-03-06 09:23:43

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" napisał w wiadomości
> Podobnie jak nikt nie zwalczał kretów w ubiegłym roku. :-)

<lol> ;P :-))))))))))))))))))

17. Data: 2004-03-06 09:48:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c2c8e0.3vumbsl.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> A może dżdżownicy ?

Hejka. U mnie trwa rok wirusa...komputerowego. :-(
Pozdrawiam skanująco Ja...cki

18. Data: 2004-03-06 10:32:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Osobiście, mróweczki wkurzają mnie nieźle. Osy i szerszenie też.
> Dla mnie, będzie to chyba rok jakiegoś owada.

Ja proponuję mrówkę, skoro ma być na granicy plagi - z jednej strony oznoszą
mi po ogrodzie nasiona fiołków, a z drugiej doglądają mszyc i podgarniają
ziemię spod chodniczka.

Pozdrawiam, Basia.

---

19. Data: 2004-03-06 12:31:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

oznoszą
> mi po ogrodzie nasiona fiołków, a z drugiej doglądają mszyc i podgarniają

O nie, nie ma litości dla mrówek !!!! Ja przez nie straciłam w tym roku
białego irysa syberyjskiego, bo sobie postanowiły zrobić w kępce mrowisko i
jeszcze żeby daleko nie chodzić założyły sobie na nim kolonię mszyc. Że o
innych szkodach dokonanych przez ww. nie wspomnę. Jak będzie rok mrówki, to
sie nie dostosuję ;)

Pozdrawiam
Kaśka

20. Data: 2004-03-06 12:38:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:c2avfd$i66$...@n...news.tpi.pl...

> I właśnie dlatego! :-)
> Podobnie jak nikt nie zwalczał kretów w ubiegłym roku. :-)

Ja kretów nie zwalczałam, co prawda teraz żałuję, bo trawniki i rabaty w
kopcach ale solidarnośc grupowa, to solidarność...

> Dopieszczać jeże będziemy! Głaskać pod włos i jabłusza albo myszki im
> podrzucać :-)

Tylko jak je do ogrodu zwabić? U mnie chyba nie ma, nie zauważyłam. Choć w
ubiegłym roku znalazłam jednego trupka jeżowego na kompoście więc gdzieś w
pobliżu na pewno żyją...

Pozdrawiam
Kaśka

TV