u mnie tez juz wiosna!

1. Data: 2004-03-05 15:25:17

Temat: u mnie tez juz wiosna!
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsze krokusy zakwitly!!!!!!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

2. Data: 2004-03-05 18:38:51

Temat: Re: u mnie tez juz wiosna!
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:xZ02c.362$u92.120@fe3.columbus.rr.com...
> Pierwsze krokusy zakwitly!!!!!!
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> --
> Michal Misiurewicz
> m...@m...iupui.edu
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

A u mnie srodek zimy...sniezyce od wczoraj :-((
Jedyna wiosna jaka mam to azalia obok komputera i strrrasznie drogi krzew
mandarynki obsypany owocami w pamieci
(widzialam dwa dni temu i nie moge zapomniec)
Magda

3. Data: 2004-03-05 20:48:32

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (widzialam dwa dni temu i nie moge zapomniec)

> Magda

Ja też widziałem! :-) Faktycznie wygląda fajnie, kusi owocami ale kosztowało
majątek. Małe drzewko ale coś około 250 zł sobie liczyli jeśli dobrze
pamiętam.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

4. Data: 2004-03-05 20:49:35

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli będą nowe zdjęcia? :-) Moje doniczkowe oszukańcze krokusy już
przekwitły.

5. Data: 2004-03-06 07:08:09

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał w
wiadomości news:c2aq2e$pej$1@news.onet.pl...

--
> Rafał Wolski

Byl jeszcze maly krzaczek, caly obsypany owocami, wysoki na jakies 30cm, za
65zl.
Tego bym kupila, ale jak kupie i zabije? Szansa, ze urosnie mi taki duzy i
piekny i bedzie owocowal jest chyba niewielka.
Za przyjemnosc "na raz" 65zl to troche duzo.
Magda

6. Data: 2004-03-06 08:39:04

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy "też"? Przecież 15 cm śniegu i mróz był w nocy -17st. C. Tylko
te ptaki drą się jak głupie:)
Gabi

7. Data: 2004-03-06 08:49:34

Temat: Odp: u mnie tez juz wiosna!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GabiS <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c2c2t6$fs2$...@n...polsl.gliwice.pl...
> Co to znaczy "też"? Przecież 15 cm śniegu i mróz był w nocy -17st. C.

A Tadzio Smal zakładał się, że dziś wiosna będzie. He! he!, że tak powiem
:-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2004-03-06 09:15:23

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Pierwsze krokusy zakwitly!!!!!!

U mnie jeszcze zima i bardzo to sobie cenie ;) (*)
Sniegu jest dosc duzo, dzieki temu roslinom nie straszny mroz (dzis w nocy
bylo -14,9'C).

Pozdrawiam,
Bpjea

PS:
(*) - wczoraj bylem na nartach na pogorzu. Znakomicie sie jezdzilo. Sniegu
bylo do polowy lydki, ale deska snowboardowa nie zapadala sie zbytnio, bo
snieg byl zmrozony. Bardzo przyjemnie tak sobie po nietknietym przez
czlowieka sniegu pojezdzic. Taka zima mi sie podoba :)

9. Data: 2004-03-06 10:29:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> piekny i bedzie owocowal jest chyba niewielka.
> Za przyjemnosc "na raz" 65zl to troche duzo.

A musi być od razu duży krzaczek? Nie chcę nic obiecywać - ale właśnie
jestem w trakcie rozmnażania mandarynki, którą kiedyś dostałam od Krzysztfa
M.:-) Po dwóch latach też się z niej zrobił duży krzaczek z
kilkudziesięcioma owocami.

Pozdrawiam, Basia.

---

10. Data: 2004-03-06 13:05:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:xZ02c.362$u92.120@fe3.columbus.rr.com Michal Misiurewicz
<m...@i...rr.com> napisał(a):

> Pierwsze krokusy zakwitly!!!!!!

Hejka. Właśnie wróciliśmy zmęczeni ze spaceru po działeczkach. Zaspy
śnieżne do kolan, jaskrawo świeci wiosenne już słońce, niby mróz w nocy, ale
od rana krople spływają po soplach i woda kapie z dachów. Piękna, wręcz
bajkowa zima. Hu, hu - ha! :-)
Pozdrawiam wyżowo i soplowo Ja...cki

P.S. Czubki roślin ledwie wystają ze śniegu a sikorki młócą siemię lniane,
mak i słoninkę. Bażanty wydzióbują każde pozostawione nasionko kwiatowe.
Ciężko zwierzynie, bo pod wpływem słońca tworzy się skorupa lodowa na
powierzchni śniegu.

smutno.....
roslinki doniczkowe z nasion
Cycas
Cornus mas "Donez"
Niektóre się rozwijają, a niektóre nie...