u mnie tez juz wiosna!

11. Data: 2004-03-06 13:58:27

Temat: Re: u mnie tez juz wiosna!
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"GabiS" <s...@i...pl> wrote in message
news:c2c2t6$fs2$1@news.polsl.gliwice.pl...
> Co to znaczy "też"? Przecież 15 cm śniegu i mróz był w nocy -17st. C. Tylko
> te ptaki drą się jak głupie:)

Ale byly juz na grupie wiadomosci co komu kwitnie.

U mnie wczoraj bylo pod 20 stopni (+), ale ma jeszcze padac snieg :-(
W marcu jak w gar(n)cu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2004-03-06 14:38:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-03-06 14:56:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy "też"? Przecież 15 cm śniegu i mróz był w nocy -17st. C.
Tylko
> te ptaki drą się jak głupie:)
> Gabi

A już za "naszą granicą" jedynie - 7st C.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2004-03-06 15:17:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taka zima mi sie podoba :)

> Pozdrawiam,
> Bpjea

A mnie podobasz się Ty. Nie biadolisz,
że w ogrodzie nic jeszcze nie zakwitło,
że wiosna jakoby się spóźnia.

Pozdrawia boletus

15. Data: 2004-03-06 16:25:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo mam jeszcze pare robotek do wykonania
> zanim caly swoj czas bede mogl poswiecic ponderozie
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Czy czas ów zostanie pożytecznie
wykorzystany przy budowie domu ?

Pozdrawia wątpliwie boletus

16. Data: 2004-03-06 20:09:41

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> [...]

No to już wiadomo kto winien iż Pani wiosna się tak spóźnia.
Wszystko przez Tadzia i jego robótki;-)))

Pozdrawiam
Marta

17. Data: 2004-03-06 20:13:10

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:7Ok2c.5386$u92.1525@fe3.columbus.rr.com...
.

> U mnie wczoraj bylo pod 20 stopni (+), ale ma jeszcze padac snieg :-(
> W marcu jak w gar(n)cu.

Och, niesamowite! A w Wieliczce śnieg po kolana i topnieć ani myśli. Taka
pogoda ma się utrzymać do 15.III. potem dwudniowe ocieplenie i znowu w
małopolsce zima :((. Sianie będzie opóźnione.
pozdr.sceptycznie
Anka

18. Data: 2004-03-06 20:21:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pogoda ma się utrzymać do 15.III. potem dwudniowe ocieplenie i znowu w
> małopolsce zima :((. Sianie będzie opóźnione.

Ja tam nie narzekam. W ciągu dnia jest powyżej zera,
a i teraz nie ma mrozu.
Zwykle prawdziwa wiosna przychodzi w maju,
tylko z rzadka nieco wcześniej.

Pozdrawia boletus

19. Data: 2004-03-07 06:16:35

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message

> [...] Nie biadolisz,
> że w ogrodzie nic jeszcze nie zakwitło,
> że wiosna jakoby się spóźnia.

Prawie kwitla leszczyna i przebisniegi juz dawno zakwitly, a wiosna wcale
sie nie spoznia, bo do kalendarzowej jeszcze czas.
Czasem tylko przychodzi za wczesnie i tym rozpieszcza ludzi.
Gdy jednak wczesnie przyjdzie, zima moze sie wrocic, a to jest zgubne na
ogol.

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2004-03-07 09:18:01