u mnie tez juz wiosna!

21. Data: 2004-03-07 09:18:01

Temat: Re: u mnie tez juz wiosna!
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Marta Góra" <m...@m...pl>

powiem

> No to już wiadomo kto winien iż Pani wiosna się tak spóźnia.
> Wszystko przez Tadzia i jego robótki;-)))
:)
no ale nadal nikt nie chce sie zalozyc
wiosna przyjdzie wiec bardzo
bardzo pozno
i od razu beda letnie temperatury
Howghhhh!!(jak mawiali Indianie)
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

22. Data: 2004-03-08 08:36:07

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in news:007501c40425$01c36460
$967c63d9@d3h6c1:

> powiem

> [...]

Spoko, we dnie jest wiosna, kwitna krokusy i przebisniegi tudziez wylaza
inne wariaty, a w nocy jest zima. I tylko sie zastanawiam, komu sie
szybciej znudzi, zimie, czy moim stuknietym kwiatkom..
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Dobrze, ze sie nie zakladalam, bo patrzac na te pogode zaklad bylby
nie do rozstrzygniecia :-)

smutno.....
roslinki doniczkowe z nasion
Cycas
Cornus mas "Donez"
Niektóre się rozwijają, a niektóre nie...