Re: Czym grozi podatek kościelny

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czym grozi podatek kościelny
From: Ikselka <i...@g...pl>
<5862e6e0$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<5862efd2$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<5862fd05$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
<586305ee$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 28 Dec 2016 16:45:40 GMT

Kviat <null> wrote:

> Dobra. Dałem się nabrać :) Ktoś tak głupi nie dałby rady opanować
> czytania i pisania.

Cenna samokrytyka. Chwali się.

> Możesz już przestać udawać, bo jeszcze uwierzę, że
> ty tak bredzisz na poważnie :)

Bredzę jak najpoważniej. Co lepsza - bredzi tak ponad połowa Polaków, więc
jeśli przypadkiem miałbyś zamiar przedstawiać swoje... stanowisko co do
polskiej racji stanu i kościoła w miejscu publicznym w tzw. realu, to się 3
razy zastanów przedtem, wspomnij proporcje wyborcze, policz słuchaczy i
oblicz szybko, ilu z nich potencjalnie może ci dać po zębach. Potem oblicz
potencjalny koszt dentysty. Wątpię, żebyś w ogóle zaczął się wypowiadać. O
ile oczywiście masz jakiekolwiek poczucie rzeczywistości, którego nadal
brak Twojej opcji...

--
XL