Re: Czym jest...

Data: 2008-01-25 21:40:21
Temat: Re: Czym jest...
Od: "e-zop" <e...@o...pl>

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:q5xoh2o0dau8.1jkhlmrgjx9rj$.dlg@40tude.net...
> [...]

O czym nie mam pojecia ?
A Ty bylas w wojsku i masz pojecie ?
O czym maja pojecie ci, ktorzy odbyli sluzbe ?
Pewnie tam sie szczegolnie rozwineli intelektualnie.

Za to kiedys bylem na lotnisku wojskowym . Wynajalem wojskowy
helikopter do pewnych celow, ktory pilotowal jakis kapitan.
Widok nie nalezal do budujacych.

> Czyli nie byłeś.

Nie.

> Nie dyskutuję. Mówię.

Rozumiem...

Żeby trafiło - choćby do jednej głowy. Na Tobie
> akurat niespecjalnie mi zależy.

To trzeba bylo w pierwszym poscie wymienic tych, na ktorych Ci
zalezy , zeby nie zawracac gitary innym, ktorym moglo sie wydawac
ze jak ktos pisze "do grupy", to do wszystkich jej uczestnikow.