Re: Czym jest kognitywistyka? link

Data: 2007-07-04 19:37:21
Temat: Re: Czym jest kognitywistyka? link
Od: Ikselka <i...@w...pl>

:o)(o: napisał(a):

> ja tam bym chciał poznać... ten mechanizm
> i jestem prawie pewien, że zdziwimy się jak w sumie
> prosta zasada kieruje świadomością, kiedy ją już poznamy :o)

Wolałabym jednak nie doznać takiego zawodu... Nie chcę być splotem
trzech impulsów, łukiem odruchowym tylko... Chcę być
chemiczno-fizyczno-duchowym labiryntem dla siebie samej - bez wyjścia i
nie do przewidzenia :-))))))))))))))
--

XL wiosenna :-)

"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"