Re: Czym leczyć zastrzał?

From: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czym leczyć zastrzał?
Date: Mon, 1 May 2006 18:51:44 +0200

Użytkownik "creed" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
news:e35crh$8fc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Z przyzwyczajenia. Kiedys zdjecie RTG kolana zalatwialem 2 tyg.

Widocznie to nie było aż tak pilne.
Zdjęcie rtg klatki piersiowej załatwiałam 5 minut. Kosztowało mnie to 25
złotych.

> Czym?

Czerniakiem podpaznokciowym, rzadkie zjawisko, a jednak..............

> Nie kazdego stac:)

Owszem, ale sądzę, że człowieka, który korzysta z netu, raczej stać;)
Poza tym to najczęstszy argument.
Pracuję na wsi, nierzadko widzę na przystanku chwiejących się już od rana
panów, popalających fajki. Ich też nie stać na wysłanie dziecka do okulisty
lub ortopedy. Nie zrozum mnie źle, to absolutnie nie jest jakiś personalny
atak, ale często argumenty o tym, że "mnie nie stać na doktora", podnoszą
ludzie, których akurat stać na wiele innych rzeczy..........

Ciekawostka: koleżanka - architekt z zawodu, ostatnio wydała na wizyty u
rosyjskich znachorów równo tysiąc PLN (plus koszt biletu z Wrocławia do
Krakowa). Nigdy jej nie było stać na wizyty za kilkadziesiąt złotych u
polskich lekarzy ("bo kogo na to stać z pensji na uczelni..........") Na
znachorów się zapożyczyła u rodziców.

> Kolejny raz slysze slowo system, jak w matrxie normalnie... System nas
> zniewala, systemu nie zmienie...

Pocieszę Cię, na wizyty u specjalistów Szwedzi czekają o wiele dłużej niż
my, często kilka miesięcy.
Dane mam z samego Goeteborga - a to nie zabita dechami dziura;) Też coś nie
tak z ich systemem.

> Na lekarza to wydaje kazdy czlowiek w podatkach. Ale zapomnialem, ze te
> tez
> pochlania "system"

O właśnie. Dla pociechy - też płacę.

Pozdr. Ewa