Czym można zastąpić w tym rabarbar?

1. Data: 2007-08-10 18:58:55

Temat: Czym można zastąpić w tym rabarbar?
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis:
http://poprostugotuj.home.pl/home/cookbook/388

Z tym że nawet nie chodzi mi głównie o smak, ale czy rabarbar ma jakieś
specjalne właściwości żelujące, czy jeśli go nie dostanę mogę zrobić z
samych truskawek, ew. coś dorzucić (co?) i tez będzie dobrze?

P.S. I chyba z braku syropu klonowego mogę dać po prostu 2 łyżki miodu..?

2. Data: 2007-08-10 21:16:47

Temat: Re: Czym można zastąpić w tym rabarbar?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przepis:
> http://poprostugotuj.home.pl/home/cookbook/388

Ja robiłam ten deser dwa razy w zeszłym tygodniu. Za pierwszym razem nie
miałam rabarbaru i użyłam zmiksowanych (bez gotowania) truskawek i do tego
dorzuciłam borówki amerykańskie. Co do syropu, myślę, że spokojnie można go
zastąpić miodem, ale dobrze, żeby był płynny.
Za drugim razem kupiłam rabarbar, ale pierwsza wersja wyszła lepsza - mniej
kwaśna.
Acha, użyłam 250g serka mascarpone. Deser wyszedł bardziej kaloryczny, ale
lepszy :-)

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

Ładny kawałek cielęciny
MULTUM PRACY...
Sałatka Ikselki (może już podawałam?)
Ile dollar kosztuje ten pdf Bassett?
mieszanka ziół greckich do sałatki - skład