mieszanka ziół greckich do sałatki - skład

1. Data: 2007-08-09 13:16:37

Temat: mieszanka ziół greckich do sałatki - skład
Od: "Kiper" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Swego czasu kupowałem w Grecji w torebkach mieszanke ziół do sałatki
greckiej.
Niestety skończyła mi sie.... (ta mieszanka)
I tu pytanie.
Czy znacie moze sklad tej mieszanki?
Wiem, że napewno jest:
tymianek
oregano
bazylia
i co jeszcze?

Z gory dziekuje za sugestie

pzdr.
Kiper

2. Data: 2007-08-09 14:05:40

Temat: Re: mieszanka ziół greckich do sałatki - skład
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> greckiej.
> Niestety skończyła mi sie.... (ta mieszanka)

Sprawdź skład miesznki "zioła prowansalskie"
http://www.kamis.pl/index.php/content/view/396/394/
ja to dodaje do sałatki

Pozdrawiam

Monika

3. Data: 2007-08-09 18:32:54

Od: "Kiper" <k...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, jednak to jest zupelnie inny smak
ziola prowansalskie a mieszanka grecka...
w niej ss rowniez jakies nasiona, wydaje mi sie, ze suszona papryka...
aha i jeszcze jednopytanie
czy w jakich marketach mozna kupic oliwki solone? niestety w tesco ani w
real nie widzialem.
A moze jednak sa? Tylko przeoczylem?

4. Data: 2007-08-10 00:07:45

Od: "Doruni" <dosia@(e)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kiper" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> greckiej.
> Niestety skończyła mi sie.... (ta mieszanka)

Kotanyi produkuje mieszanke przypraw do sałatki greckiej

--
Doruni

rozdrabniacz do mięsa?
Włochy - co przywieźć czego tu nie ma?