Czym ostrzycie siekierę?

11. Data: 2009-10-25 21:22:43

Temat: Re: Czym ostrzycie siekierę?
Od: jilet <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 22:13, jilet <k...@p...onet.pl> wrote:
sory literówka - toczaka mi chodzi
> --
> G.M

12. Data: 2009-10-25 22:24:48

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. pisze:
> Moze pilnik?

Wystarczy zwykły płaski pilnik do metalu a na wykończenie osełka.

13. Data: 2009-10-26 18:21:25

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. pisze:
> Pytanie jak wyżej.
> Wiem, najlepiej kupić szlifierkę kątową, ale nie mam zamiaru wydawać
> tych 80 złza najtańszy badziew.
>
> Próbowałem ostrzałkę do siekier fiskars (siekiera też fiskars), myślałem
> że zrobiłem dobry zakup, po dwóch pracach na działkę (kamienie,
> korzenie, karczowanie itd) ostrzałka wylądowała w koszu.
>
> Moze pilnik?
>
> MS

Wlasnie najtansza kątówką (50 zl). To bezcenne narzedzie.
--
A S

14. Data: 2009-10-26 18:32:58

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2009-10-26 18:51:42

Od: jilet <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 23:24, Kamikazee <n...@n...pl.invalid> wrote:

> Wystarczy zwykły płaski pilnik do metalu a na wykończenie osełka.

Zwyklym pilnikiem to se mozesz po zembach pojezdzic.
Fiskars ma za twardy material na takie jalowe wyglupy hehe.
Osełka to rzecz kosmetyczna,moze byc a moze nie byc.
--
G.M

16. Data: 2009-10-27 08:19:19

Od: Qwerty <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

jilet pisze:

> A i chyba nie powinienem ci tłumaczyć co będzie jak siekierke
> przypalisz?
> A moze powinienem - siekierka guma.
> O jak bys mial otoczka, to co innego. Raczej nie masz bo to zabytek.

No niezupełnie zabytek, można kupić szlifierkę stołową z jednym
kamieniem wolnoobrotowym pracującym na mokro i to się nadaje do
ostrzenia siekiery i nie tylko. Wygląda tak:
http://tmax1.nazwa.pl/allegro%202/28/toczak%20euro/I
MG_3864.JPG
Kosztuje ok 120-150zł.

17. Data: 2009-10-29 14:59:17

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po drugie primo jako, że niestety wszystko sie tępi (żyletki też :P)
sugeruje nabyci pilnika PŁASKIEGO maki
stihl :)
Wiedza nie moja - przekazuję od znawcy tematu.

szukałemn pilnika stihla - nigdzie nie ma, na necie też. Jesteś pewny że to
ma być stihl? A może Stanley?

MS

18. Data: 2009-10-29 15:31:49

Od: "G.M" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 15:59, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:
> [...]
> Wiedza nie moja - przekazuję od znawcy tematu.
>

> szukałemn pilnika stihla - nigdzie nie ma, na necie też. Jesteś pewny że to

Znajdziesz go w serwisie sthila.
Ten pokazany wyżej toczak tez by był dobry, wszystko zależy jakie ma
obroty, jak za duże to poczujesz jak by sikał pod wiatr hehe
Zapewne jest na ślimaka.
--
G.M

19. Data: 2009-10-31 16:50:25

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już przetestowane - zwykły pilnik z supermarketu i osełka, i dużo czasu.
Działa rewelacyjnie.

MS

20. Data: 2009-11-17 11:14:56

Od: "G." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam tarczę z papierem ściernym, wiruje i ostrzy jak trzeba.

domykanie furtki?
kładzenie mozaiki - problem
Problem z pieciem CO
Re: Malowanie a kołki rozporowe