domykanie furtki?

1. Data: 2009-10-24 13:55:46

Temat: domykanie furtki?
Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś może polecić jakieś rozwiązanie służące do domykania furtki z
zatrzaskiem?
Niestety osoby korzystające z furtki często zostawiają ją otwartą i
chciałbym ją jakoś mechanicznie domykać.
znalazłem coś takiego: http://skocz.pl/daqhx
ale nestety u mnie jest na to za mało mijejsca. Nic innego ciekawego google
nie zaproponował - może złe hasło podaję.

Adam

2. Data: 2009-10-24 18:53:00

Temat: Re: domykanie furtki?
Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.twenga.pl/dir-Ogrod-i-majsterkowanie,Drzw
i-i-okna,Samozamykacz

3. Data: 2009-10-25 08:27:29

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

jaka furtka i slupek, murowany czy stalowy? Sprezyna od lozka naciagnieta
miedzy plotem a siatka furtki. Tak robia ludzie ale zalezy od konstrukcji.

4. Data: 2009-10-25 09:36:32

Temat: 'Samozamykajace' zawiasy - skad ?
Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Podłączę się, bo właśnie miałem pytać:

Do nowo zamawianej furtki przydałyby się "samozamykające" zawiasy, które działają w
ten sposób, że powierzchnię mają nieco skośną
wskutek czego otwieranie furtki nieco całą furtkę unosi.

A furtka z powrotem zamyka się opadając nieco, pod działaniem siły ciężkości dzięki
skośnej powierzchni zawiasów.

Widział ktoś takie gotowe zawiasy?

Inne rozwiązanie to może zastosowanie zawiasów z wbudowaną sprężyną samozamykającą
jak w drzwiach p.-poż. Gerda AP-30 ?
THX

5. Data: 2009-10-25 10:38:10

Temat: Re: 'Samozamykajace' zawiasy - skad ?
Od: Jan Kusmierski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 10:36:32 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
>
> Widział ktoś takie gotowe zawiasy?
>
> Inne rozwiązanie to może zastosowanie zawiasów z wbudowaną sprężyną samozamykającą

Witam

Kup jeden zawias do drzwi wachadłowych np. w metalzbycie, podziel go na dwa
i będziesz miał dwa zawiasy sprężynowe. Naciąg sprężyny możesz dowolnie
wyregulować.

6. Data: 2009-10-25 13:28:07

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> jaka furtka i slupek, murowany czy stalowy? Sprezyna od lozka naciagnieta
> miedzy plotem a siatka furtki. Tak robia ludzie ale zalezy od konstrukcji.
furtka i słupek stalowy
zwykła sprężyna nie może być bo domykanie ma być "od siebie"

Adam

7. Data: 2009-10-25 13:29:39

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kusmierski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dwa
> i będziesz miał dwa zawiasy sprężynowe. Naciąg sprężyny możesz dowolnie

a może to być montowane na zewnątrz?

Adam

8. Data: 2009-10-25 14:09:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora