Re: Czym postawić włosy pod pachami?

1. Data: 2004-04-10 17:53:43

Temat: Re: Czym postawić włosy pod pachami?
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo mi się tematy poruszane na tej grupie podobają.   :)
> Np. spodnie do bojówek, czym stawiać włosy itp.
> Nareszcie jakieś konkretne wykorzystanie medium jakim jest internet.
> Pozdrawiam wszystkie uczestniczki... (bez urazy)

Ha!

Jeden z pretensjami, że źle wyglądamy,
drugi naśmiewa się, że się staramy..............

Ja tylko wspomnę, że faceci na grupie motoryzacyjnej to szarpią się na temat
urody bieżnika na oponie.

Może niech każdy trzyma się swoich zainteresowań i nie luka tam, gdzie go nie
interesuje.
A jak już luka, to niech milczy.

Zora

Ps. Na stronie kolejowej też byłam, tam to dopiero zadyma.

1. Data: 2004-04-10 21:48:11

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jeden z pretensjami, że źle wyglądamy,
> drugi naśmiewa się, że się staramy..............
>
> Ja tylko wspomnę, że faceci na grupie motoryzacyjnej to szarpią się na temat
> urody bieżnika na oponie.

Poważnie? Są aż tacy porąbańcy? Muszę sprawdzić.
> Ps. Na stronie kolejowej też byłam, tam to dopiero zadyma.
Też zajrzę. Kiedyś np. znalazłem stronę miłośników lini tramwajowej nr jakiś
tam. Gość obfotografował przystanki i tramwaje tej lini itd.
Ale najbardziej rozwalił mnie list nastolatki do jakiegoś Popcorna czy innej
Dziewczyny. Mianowicie nastolatka ta podejrzała że jej brat onanizuje się w
wannie - pytała się szanownej redakcji czy nie zajdzie w ciążę jak wykąpie się
później w tej wannie. :))
A tak nawiasem mówiąc (żeby nie było że nie trzymam się tematu), sperma
podobno dobrze działa na cerę. Więc nie dajcie dziewczyny zarabiać Avonowi.

Pl.rec.uroda rządzi.
Robert.

1. Data: 2004-04-12 13:19:17

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

<h...@p...onet.pl> wrote in message

Jestes totalnym pojebem
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-12 16:19:12

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

<h...@p...onet.pl> wrote in message
> Ha, ha, ha.
> Masz słabą psychikę, nerwy ci puszczają...
> Jak na słabiaka bluzgi mało konkretne.
> Dawaj, dawaj...

Najpierw naucz sie odpisywac na posty, pizdo

1. Data: 2004-04-12 21:44:34

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ha, ha.
Słabiutko.