Re: Czym przyprawiacie

1. Data: 2004-04-21 15:30:57

Temat: Re: Czym przyprawiacie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Apr 2004 15:37:48 +0200, Kinga 'Słowotok' Macyszyn
<k...@b...gazeta.pl> wrote:

>Takie zwykłe warzywne paciaje, typu mrożonka albo pokrojone warzywa na
>patelnię?
>Mój standardowy zestaw to uduszenie tego na odrobinie oleju, sól, pieprz &
>zioła prowansalskie, zmieniłabym już.

starty ser cheddar oraz lyzka kwasnej smietany (ja uzywam creme
fraiche), plus troche swiezej bazylii. moze byc natka albo
koperek. jem samo, juz bez makaronu. jarzyny sa z wody.

trys

albo, jak to sie dzieje na patelni albo w woku to sojowy sos
_woda albo sherry + troche maki kartoflanej i sporo startego
swiezego klacza imbiru. tez to moge jesc bez niczego. albo z
kuchami chinskimi.

albo sos serowy na wierzch i ciach! do piekarnika na 10 minut.
zamaist sosu serowego moze byc bulka tarta wymieszana z duza
iloscia startego sera. znaczy malo bulki, duzo sera - ja uzywam
swiezej bulki zmasakrowanej w miskerze. czasem sa to grzaneczki
malutkie posypane serem i to zapieczone. albo mozna dodac
beszamelu i z tymi wierzchnimi rzeczami zapiec.

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-21 17:57:59

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Masło! Najlepiej przedtem stopione i sklarowane, na to mrozonka i odrobina
soli, poddusic pod przykrywką. I JUz.Smakuje WARZYWAMI, byle nie zadusic na
miękko.
Qd co wymyslila to w latach 80, gdy bylo dostępne tylko sol0ne maslo

Re: jak zrobic klasyczny winegret?
Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
Re: Maienie spirytusu
Wyjmowanie babki z foremki...
Dlaczego wlas sie nie wypowie/Re: Maienie spirytusu