Re: jak zrobic klasyczny winegret?

1. Data: 2004-04-21 15:21:14

Temat: Re: jak zrobic klasyczny winegret?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Rua a écrit :
> ja dzis zrobilam na oko z octu winnego, soku z cytryny i soli i wyszla
> porazka.... czy ktos mnie poratuje dokladnym przepisem?...

A oleju / oliwy nie zamponialas ? ;-)

Ewcia

1. Data: 2004-04-21 15:25:33

Od: "Rua" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> A oleju / oliwy nie zamponialas ? ;-)

ojej - zapomnialam dopisac - oliwa tez byla, ale nie byl tak dobry, jaki
jadlam ostatnio w salatce w restauracji:(

1. Data: 2004-04-21 15:27:32

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Rua a écrit :

> ojej - zapomnialam dopisac - oliwa tez byla, ale nie byl tak dobry, jaki
> jadlam ostatnio w salatce w restauracji:(

To moze napisz co dalas w jakich proporcjach, w vinaigratte sie licza i
proporcje i skladniki (ja np. nigdy nie daje rownoczesnie octu *i* cytryny)

Ewcia

1. Data: 2004-04-21 15:44:51

Od: "Rua" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To moze napisz co dalas w jakich proporcjach, w vinaigratte sie licza i
> proporcje i skladniki (ja np. nigdy nie daje rownoczesnie octu *i*
cytryny)

dawalam na oko, ale z tego co piszesz, niepotrzebnie polaczylam ocet z
cytryna.

czy jak zrobie 3 lyzki oliwy, 3 lyzki cytryny i sol - myslisz, ze bedzie
pyszne?

1. Data: 2004-04-21 15:51:00

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Rua a écrit :

> czy jak zrobie 3 lyzki oliwy, 3 lyzki cytryny i sol - myslisz, ze bedzie
> pyszne?

Mysle ze bedzie przede wszystkim kwasne ;)

Klasyczna proporcje to 1 lyzka soku z cytryny lub octu / 3 lyzki oleju
lub oliwy.
Mozesz dac 2 lyzki oliwy... ale to naprawde minimum.

Ewcia

Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
Re: Maienie spirytusu
Wyjmowanie babki z foremki...
Dlaczego wlas sie nie wypowie/Re: Maienie spirytusu
Re: Czym przyprawiacie