Czyszczenie blachy stalowej

1. Data: 2003-09-11 06:37:35

Temat: Czyszczenie blachy stalowej
Od: "BR" <b...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klaniam sie!
Mam w piwnicy kuchnie kaflowa. Zeliwne blaty sa otoczone z dwoch stron
winklem z blachy stalowej. Wskutek pozostawienia na ich powierzchni nie
wytartej wody stal pordzewiala i na jej powierzchni powstaly plamy rdzy
(wzery sa raczej plytkie). W jaki sposob doprowadzic te blache do dawnego
polysku? Chodzi oczywiscie o metode chemiczna.
Pozdrawiam
BR

1. Data: 2003-09-11 06:40:35

Temat: Re: Czyszczenie blachy stalowej
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BR" <b...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dawnego
> polysku? Chodzi oczywiscie o metode chemiczna.
kup odrdzewiacz instrukcja powinna byc na butelce
huck

Dopłaty za c.o.
Tabletki do zmywarki??
PARKIET-TANIO
Tynki dekoracyjne - alternatywa
Wahania licznika od wody - nieuzasadniony pobór wody