Czyszczenie ekspresu cisnieniowego

11. Data: 2006-07-26 07:47:09

Temat: Re: Czyszczenie ekspresu cisnieniowego
Od: Asia Kopiczyńska <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon napisał(a):
> Są lepsze środki niż ocet lub kwasek, ale w moim pytaniu nie chodzi o
> usuwanie kamienia tylko zabrudzeń od kawy, które dostają się do
> wnętrza. Pomysł z krążkiem może byłby dobry - nie próbowałem.
> Fonon
Mój express od jakiegoś czasu wydaje dziwne dźwięki przy przepuszczaniu
wody zachowuje się jakby się dusił. Czasem jak jest nieodkamieniony
przez ok. 2 tygodnie to w ogóle nie przechodzi przez niego woda.
Podejrzewam więc, że muszą być tam jakieś właśnie resztki kawy.
Jak ktoś ma sposób na poradzenie sobie z tym to też proszę o radę.

Pomysł z gumowym sitkiem jest dla mnie trudny do zrozumienia ponieważ
nie rozumiem co się dzieje z wodą, która przeszła już do sitka z kawą?
Jak nie ma jak przejść woda to co się z nią dzieje?

Pozdrawiam
Asia

12. Data: 2006-07-26 12:09:47

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Asia Kopiczyńska wrote:
> Mój express od jakiegoś czasu wydaje dziwne dźwięki przy przepuszczaniu
> wody zachowuje się jakby się dusił. Czasem jak jest nieodkamieniony
> przez ok. 2 tygodnie to w ogóle nie przechodzi przez niego woda.

Chyba muszę sie zmobilizować to juz ponad rok jak ostatni raz uzyłem
odkamieniacza ;-)

> Podejrzewam więc, że muszą być tam jakieś właśnie resztki kawy.
> Jak ktoś ma sposób na poradzenie sobie z tym to też proszę o radę.

Myślę że problem jest większy :-(
Kawa by się raczej wypłukała przy przepuszczeniu wody i np.
wylazała razem z odkamieniaczem.
Obaiwam się że trzeba albo chwycić za śrubokręt albo zawieźć do
serwisu.

--
ZZ@private

13. Data: 2006-07-27 10:00:54

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Kopiczyńska wrote:
> Mój express od jakiegoś czasu wydaje dziwne dźwięki przy przepuszczaniu
> wody zachowuje się jakby się dusił. Czasem jak jest nieodkamieniony
> przez ok. 2 tygodnie to w ogóle nie przechodzi przez niego woda.
Pewnie odkamienianie nie przynosi efektu. Jeśli to ekspres ciśnieniowy z
pompą, to muszą być zastosowane specjalne szybko działające
odkamieniacze - inaczej efekt jest symboliczny. Odkamienianie co 2
tygodnie to zdecydowanie za często.
Fonon

14. Data: 2006-07-27 16:39:41

Od: "HENRICH" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja użyłem kreta do kanalizacji ,sitko zanużyłem na 24h w nim i chodzi jak
nowy.

15. Data: 2006-07-27 21:17:19

Od: Asia Kopiczyńska <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon napisał(a):
> [...]
> z pompą, to muszą być zastosowane specjalne szybko działające
> odkamieniacze - inaczej efekt jest symboliczny. Odkamienianie co 2

Ja też uważam, że za często. Ale nie spotkałam się z szybko działającymi
odkamieniaczami. Czy widziałeś takie, jeśli tak to może pamiętasz gdzie,
albo kto takie produkuje?

Pozdrawiam
Asia

16. Data: 2006-07-28 08:25:23

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Kopiczyńska wrote:
> Ja też uważam, że za często. Ale nie spotkałam się z szybko działającymi
> odkamieniaczami. Czy widziałeś takie, jeśli tak to może pamiętasz gdzie,
> albo kto takie produkuje?
Sam nie stosowałem. Czytałem opis w aukcjach na Allegro (parę miesięcy
wstecz). O ile pamiętam były to produkty firmowane przez producentów
ekspresów, ale mogę się mylić.
Fonon

Wanna żeliwna
Jaki filtr do wody?