Re: Czyszczenie jelita grubego

Data: 2007-07-20 12:25:51
Temat: Re: Czyszczenie jelita grubego
Od: "DEM<>N" <a...@f...com>

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:f7onvo$pus$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Ja wiem, że wszystkich nie nawrócę na dietę optymalną. Ale dla mnie (i mnie
> podobnych) naturalną metodą jest prawidłowe odżywianie, a wówczas niepotrzebne
> żadne lewatywy, środki przeczyszczające, zioła, ani leki farmakologiczne. I
> to jest natura, prawdziwa natura, ponieważ organizm sam sobie ze wszystkim
> radzi. Tak było od zarania dziejów....
> Pozdrawiam Jurek M.

aha, od zarania dziejów... ludzie marli jak muchy, w większości nie dożywali
nawet 30 roku życia, stan ten uległ diametralnej poprawie o zgrozo (dla
prymitywnych naturalistów) dopiero w wyniku rozwoju cywilizacji i medycyny na
przełomie XIX/XX wieku i nieprzerwanie trwa do dziś mimo "okropnej" diety,
zabójczego skażenia środowiska, "sztucznej" medycyny itd.
to nie prymitywna medycyna daje ludziom prawdziwe szanse na poprawę zdrowia i
uratowanie życia w wyniku chorób nabytych i wrodzonych oraz urazów, tylko
medycyna oparta na nauce, faktach i badaniach; to nie medycyna prymitywna
wreszcie pozwala ludziom upiększać się i korygować swój wygląd... biologiczny
sukces człowieka jako gatunku opiera się na opanowaniu przyrody i rozwoju
świadomości poprzez naukę, technikę i swobodną wymianę myśli (komunikację).
marzę o czasach kiedy będziemy "jedli" kapsułki zamiast tych wszystkich świństw,
zamiast zabijania zwierząt, tracenia kupy czasu i energi na uprawę, wytwarzanie
i spożywanie żywności. największą nadzieją dla człowieka jest nauka,
nanotechnologia w medycynie i ta droga, a nie lewatywa i dieta optymalna oraz
inne przejawy tradycyjno-prymitywnego podejścia do organizmu. jeśli uważasz, że
to co propagujesz jest naturalne, a to co robi medycyna naukowa jest
nienaturalne, to pokaż mi zwierzę, które robi sobie lewatywy i stosuje diety
optymalne...