Czyszczenie jelita grubego

91. Data: 2007-07-21 17:48:45

Temat: Re: Czyszczenie jelita grubego
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
news:f7sjf1$7uk$1@news.interia.pl...

> Logika wsakzywała by na to iż gdyby "ranne" jelito grube najpierw
> wypłukaćze
> szlamu, a następnie zalać jakąś leczniczą mikrowlewką można by się
> spodziewać efekty terapeutycznego.
>
> Oczywiście wszsytko zależy od tej "leczniczej mikrowlewki", i stopnia
> posuniętej choroby.
>
> Jeżeli dochodzi do takich patologi:
>
> http://groups.google.com/group/pl.sci.medycyna/msg/8
f9c00e48b26b016

> "...jeśli będzie miała przetoki np. jelitowo-maciczną (co w Crohnie jest
> możliwę woda będzie jej wylatywać przez pochwę "

A jeśli nastąpi uszkodzenie chorej ściany jelita i wlewka wtłaczana pod
ciśnieniem przedostanie się do jamy brzusznej?
A swoją drogą chciałabym poznać wyniki badań wskazujących na skuteczność
zabiegu w wymienionych tu poszczególnych przypadkach...
http://www.mlyniec.gda.pl/~mara/hydro_wskazania.html
Niestety, litanię wskazań podano do wierzenia bez uzasadnienia i już.
Czy to jest w porządku??? Dobrze, że chociaż podano przeciwskazania.
http://www.mlyniec.gda.pl/~mara/hydro_przeciwskazani
a.html

A jakie wspaniałe podano efekty... Czy one są udowodnione naukowo?
Czy są trwałe? Czy może trzeba je powtarzać np. co miesiąc?
Czy wykonawca zabiegów ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie jelita,
lub ewentualne inne komplikacje wynikające z przeoczenia przeciwskazań?
A jakie poetyckie motto... autorstwa "60-ciu wybitnych internistów i
chirurgów"... W.B. No po prostu nie do podważenia... 8)

> ... no to już niestety pozostaje tylko ingerencja chirurgiczna
>
> A o tym aby się o tym w 100% przekonać przedewszystkim należy udać się
> lakearza specjalisty gastroenteorologa na zabieg kolonoskopii, ( a nie
> ulegać niepotrzebnie jakiejś sekcie naciągaczy ).

Przed tym zabiegiem pacjent powinien wykonać u lekarza kolonoskopię aby
wykluczyć przeciwskazania. A wykonawca hydrokolonoterapii powinien domagać
się takiego wyniku badania dla dobra swojego i pacjenta.
Dla mnie to conajmniej nie do końca jasna działalność paramedyczna.

Krystyna
--
Nowego kłamstwa słucha się chętniej niż starej prawdy. Antoni Czechow

92. Data: 2007-07-21 18:59:16

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości
> Krytykanci chętnie przylepiają diecie opty tego typu etykietki,
> zupełnie BEZPODSTAWNIE, bo nijak nie potrafią zaakceptować jej
> oryginalności a przede wszystkim prawdy o szkodliwości nadmiaru
> węglowodanów w diecie.

twoi "oni", czyli "krytykanci" są dla mnie dość niezidentyfikowaną i zbyt ogólną
konstrukcją, żeby w ogóle się nią zajmować...
natomiast jeśli chodzi o konkrety, to trzeba nie rozumieć tego, co piszę, żeby
uważac mnie za osobę wyznającą i głoszącą przekonania o nieszkodliwość nadmiaru
węglowodanów w diecie. medycyna konwencjonalna, naukowa etc. od dawna już wie
(publikacje badań, artykułów naukowych itp.) o szkodliwości nadmiaru
węglowodanów w diecie statystycznego dorosłego człowieka, nie ma w tym nic
oryginalnego, jak w głoszeniu, że należy myć zęby, aby zapobiegać próchnicy

93. Data: 2007-07-21 19:16:30

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oryginalnego, jak w głoszeniu, że należy myć zęby, aby zapobiegać próchnicy

problem z Krysia polega na tym, iz bezmyslnie wyznaje zasade "kto nie z nami,
ten przeciwko nam". Wiec jesli negatywnie piszesz o diecie optymalnej, znaczy
popierasz duzo weglowodanow w diecie. Ja juz nawet specjalnie podobno zalecam
cukier, zeby ludziom sie zeby psuly...

iwon(K)a

94. Data: 2007-07-21 19:40:41

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. układ wydalniczy jest przystosowany do ruchu wypróżniającego, a nie w
> przeciwnym kierunku, tymczasem tłocząc w siebie litry wody wykonujesz
czynność
> fundamentalnie nienaturalną i sprzeczną z pracą twoich jelit

Ło boże ... gdzie ty tu widzisz jakies tłoczenie..... woda (lub inna wlewka)
która wlewa się swobodnie tylko i wyłacznie dzięki swojemu ciężarowi
(przyciąganiu ziemskiemu...)

> 2. jelito grube nie jest przystosowane do przeciążeń wywoływanych przez
> lewatywę - ponad dwa kilogramy cieczy tłoczonej pod ciśnieniem
(uszkodzenia i
> urazy!)

Jakie urazy i uszkodzenia.. widze że koledzy znowu demonizują. Boże święty
czego to ludzie nie wymyślą ....

> 3. lewatywa nie czyści górnych odcinków jelita grubego

Oczywiście że nie. Zabieg dotyczy tylko i wyłącznie jelito grubego

> 4. lewatywa nie stymuluje całego układu wydalniczego do prawidłowej pracy,
lecz
> jest metodą typowo zabiegowo-inwazyjną, której działanie skupione jest
jedynie
> na pewnym odcinku układu

Dokładnie tak jak mówisz. Jest to zabieg przedwszytskim kosmetyczny i nie ma
znowy co tak za bardzo popadać z powodu jego w euforię. Na jego podstawie
można szybko (jak już wcześniej powiedziałem) określić czy masy kałowe nie
tworzą zatorów. Lecznicze mikrowlewki być może i odnoszą w pewnym sensie
jakiś skutek, ale mają pewną wadę. Pacjent nie ma pewności czy ewentualne
polipy, wrzody rzeczywiście występują w jego jelitach, i całe to
"lewatywowe" zamieszanie może wogóle nie mieć sensu. Pewność daje tylko i
wyłącznie kolonoskopia,
Niestety zabiegi chirurgiczne które często towarzyszą kolonoskopii to tylko
zabieg chirurgiczny, i często jest tak iż polipy wracają i w miejsce
wyciętego pojawiają się nowe....

> oto podstawowe wady rzekomo "naturalnej" lewatywy, którą prymitywni
naturaliści
> podnoszą do rangi cudownego, bezpiecznego środka w przeciwieństwie do
"groźnych"
> i "okropnie szkodliwych" leków przeczyszczających "diabelskiej medycyny
> konwencjonalnej nastawionej głownie na potajemne wybicie i mord żywych
> organizmów ludzkich"... :P

:)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

95. Data: 2007-07-21 19:53:01

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DEM<>N" <a...@f...com> napisal:

> [...]
> oryginalnego, jak w głoszeniu, że należy myć zęby, aby zapobiegać próchnicy

Dobrze, ze na tej grupie nie ma wegetarinina ktory ma podobne podejscie do
dietetyki, jak zwolennicy diet niskoweglowodanowych...to by Ci sie dopiero
oberwalo:)

Medycyna konwencjonalna i dietetyka, mowi o szkodliwosci nadmiaru, ale tylko
konkretnie okreslonych weglowodanow w diecie.
Z nadmiarem weglowodanow jest zupelnie analogicznie, jak z nadmiarem tluszczy
czy bialek.

96. Data: 2007-07-21 19:55:55

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się takiego wyniku badania dla dobra swojego i pacjenta.
> Dla mnie to conajmniej nie do końca jasna działalność paramedyczna.

Jak już napisałem droga Krysiu lewatywa (lub jak ją tam nazwać
hydrokolonoterapia) daje odpowiedż na pytanie o przepustowość jelita
grubego.

W miarę zdrowy człowiek przeprowadzając ten banalnie prosty zabieg może
błyskawicznie ocenić czy stosowanie np. "diety optymalnej" powoduje
prawidłową pracę jelita grubego ....

Gdy wlewa się 2 litry to oznacza że wszystko "is Cool", gdy wlewa się tylko
0,5 litra ...... (czas na zmianę diety ?)

97. Data: 2007-07-21 20:18:40

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości
> Otóż to. RODZAJ POŻYWIENIA KSZTAŁTUJE UMIEJĘTNOŚCI DO JEGO ZDOBYWANIA,
> a ściślej mówiąc - oba bodźce (rodzaj pożywienia i wykształcone
> umiejętności) wzajemnie na siebie wpływają.

otóż nie, nie zrozumiałaś prosto sforułowanego przekazu, znowu konstruujesz
jakieś wieloznaczne hasło. czy, dajmy na to, orzeszek wpływa na wiewiórkę
sprawiając, że ona nabywa umiejętność zdobycia tego orzeszka? - a dlaczego
orzeszek nie wpływa tak na mrówkojada? to tylko jeden przykład zagadkowych
absurdów, jakie zawiera w sobie to hasło. poza tym "wszystkożernego" człowieka
nie sposób porównywać do zwierząt, które mają ściśle określony pokarm i w
przypadku jego braku po prostu giną z głodu, wymierają...
jeśli na takich "odkryciach" jak zacytowane hasło opiera się DO, to zaiste stan
zdrowia ludzi stosujących tę dietę powinien niepokoić

98. Data: 2007-07-21 20:39:10

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ło boże ... gdzie ty tu widzisz jakies tłoczenie..... woda (lub inna wlewka)
> która wlewa się swobodnie tylko i wyłacznie dzięki swojemu ciężarowi
> (przyciąganiu ziemskiemu...)

gruszki i strzykawy (a jak ktoś robi stojąc na głowie za pomocą lejka to chyba
na potrzeby youtube)

> Jakie urazy i uszkodzenia.. widze że koledzy znowu demonizują. Boże święty
> czego to ludzie nie wymyślą ....

ok, najprościej jak się da: czy twoja kupa waży 2 kilo? i - ubiegają odp. - jak
myślisz, dlaczego?

99. Data: 2007-07-21 20:49:45

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gruszki i strzykawy (a jak ktoś robi stojąc na głowie za pomocą lejka to
chyba
> na potrzeby youtube)

A kto robi lewatywę za pomocą gruszki....
Sorry rzeczywiście o tym nie pomyślałem.
Jak to się mówi nawet i lewatywę można spartolić...

Prawidłowo wykonana to za pomocą mniej więcej takiego prostego "urządzenia"
http://tiny.pl/5qlm
i podgrzanej do 40 stopni wody (lub jakiejś innej leczniczej wlewki).

> ok, najprościej jak się da: czy twoja kupa waży 2 kilo? i - ubiegają
odp. - jak
> myślisz, dlaczego?

Myślę że czasami do kilograma to dojdzie, przy dobrym obiadzie...

Zabieg ów demonizują zarówno przeciwnicy, jak i zwolennicy.

Lewatywa nie jest jakimś tam cudownym zabiegiem leczącym np. raka. Po prostu
nadaję się do kontrolowania higieny wlasnego jelita grubego, i daje sygnały
o złej ich pracy.
Natomiast nie jest to również jakiś morderczy zabieg od którego rozdzierają
się jelita. Po prostu gdy jelita są zapchane odchodami, np w objętości 1,5
litra to więcej wody niż 0,5 l nie wleci bo zbyt małe jest ciśnienie ot
wszytstko....

100. Data: 2007-07-22 10:12:39

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DEM<>N" <a...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> konstruujesz jakieś wieloznaczne hasło. czy, dajmy na to, orzeszek wpływa
> na wiewiórkę > sprawiając, że ona nabywa umiejętność zdobycia tego

W toku ewolucji owszem, orzeszek wpłynął na umiejętności wiewiórki :)
Dokładnie ta sama korelacja dotyczy wszystkich zwierząt, a także człowieka.
Nawet rośliny doskonale potrafią wypracować umiejętności i przystosować swó
organizm do zdobywania pokarmu niekoniecznie z gleby:
http://www.nepenti.pl/rosliny-3/Rosliny_owadozerne.h
tml

> - a dlaczego orzeszek nie wpływa tak na mrówkojada?

:) Bo mrówkojad w orzeszkach nie gustuje, ale za to zdobywanie
ulubionych mrówek ukształtowało jego ryjek i wiele innych cech:
http://www.tamandua.republika.pl/pliki/budowa.html

> to tylko jeden przykład zagadkowych absurdów, jakie zawiera w sobie to
> hasło.

Cała przyroda to ustawiczne przystosowywanie się organizmów do warunków
środowiska i rodzaju pożywienia.

> poza tym "wszystkożernego" człowieka nie sposób porównywać do zwierząt,
> które mają ściśle określony pokarm
> i w przypadku jego braku po prostu giną z głodu, wymierają...

Czy w Polsce ludzie umierają z głodu? Obawiam się, że zbyt prosto
tłumaczysz sobie powód umierania. Najczęściej ludzie umierają z powodu
chorób, a nie braku jedzenia. Natomiast choroby powstają z błędów
żywieniowych.

> jeśli na takich "odkryciach" jak zacytowane hasło opiera się DO, to
> zaiste stan zdrowia ludzi stosujących tę dietę powinien niepokoić

Owszem niepokoi, ale ludzi nie stosujących tego modelu żywienia :)

Krystyna
--
Z potraw, które się zjada powstają wszystkie choroby ludzkie. Herodot

ubezpiecznie grupowe pzu
Usuwanie zęba w upał
[wiedza] Seronegatywne zapalenie stawów
"Gips" Scotchcast 3M (kolorowy, syntetyczny)?
Termin medyczny