Czyszczenie jelita grubego

31. Data: 2007-07-19 12:32:08

Temat: Re: Czyszczenie jelita grubego
Od: " Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje wypic 5 tabletek bisakodyl
a poważnie zapachniało mi jakomś sektą

32. Data: 2007-07-19 12:34:48

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
news:f7ksrg$5go$1@news.interia.pl...

> Jurku może to zdjęcie przemówi ci do wyobraźni:
>
> http://tiny.pl/5hjh
> http://tiny.pl/5h1z
>
> "...Miażdżyca polega na wysepkowatym gromadzeniu się w błonie wewnętrznej
> tętnic cholesterolu (i jego estrów) oraz innych lipidów. "

Otóż to. Ehh... temat wymaga obszernych wyjaśnień :]
http://wewnetrzna-blona-tetnicy.gu.ma/
Nauka nie ma sensownej koncepcji wyjaśnienia SKĄD on się tam bierze.
Przenikanie do błony LDL (i innych składników krwi z powodu stanów
zapalnych) tylko dlatego, że jest go dużo we krwi jest koncepcją mocno
niewiarygodną i trafia jedynie do naiwnych... :)
To tylko naukowa przykrywka i pretekst do rozwijania medycznego
biznesu... oczywiście kosztem potencjalnych pacjentów... :[

Nauka uważa miażdżycę za nieuleczalną, co jest zrozumiałe - skoro do tej
pory NIE POZNAŁA PRAWDZIWYCH PRZYCZYN powstawania miażdżycy to i nie
potrafi jej wyleczyć... Usiłuje obniżyć lekami cholesterol we krwi a
miażdżyca nadal się rozwija. I jest to najlepszy DOWÓD na nietrafność
powyższej naukowej koncepcji!
Wysoki poziom cholesterolu uważany jest za jeden z czynników
przyspieszających rozwój miażdżycy, choć u połowy chorych jest on w normie
lub na jej granicy. Panuje powszechne przekonanie, że cholesterol wywołuje
miażdżycę, czego nie potwierdza żadna publikacja medyczna. Nauka twierdzi
jedynie, że wysoki poziom cholesterolu może przyspieszać rozwój miażdżycy.
Nawet na tej grupie często ktoś pisze, że "odżywia się zdrowo" a w
badaniach okazuje się że ma wysoki cholesterol. Pytanie: DLACZEGO???
Warto przy czytaniu grupy zwrócić na to uwagę.

Dopóki narastający cholesterol nie spowoduje pęknięcia nabłonka do wewnątrz
światła tętnicy, to nagromadzony cholesterol w owej błonie NIE MA NIC
WSPÓLNEGO z cholesterolem obecnym we krwi obecnej w tętnicy. Oba te
cholesterole trafiają do swoich miejsc ZUPEŁNIE INNYMI DROGAMI.
Proces narastania blaszki cholesterolowej już PO PĘKNIĘCIU warstwy
śródbłonka czyli _NA_ ŚCIANIE wewnątrz tętnicy - to już "musztarda po
obiedzie" skutecznie wprowadzająca w błąd nie tylko laików...

Gromadzenie się cholesterolu wewnątrz błony tętnicy jest patologią, której
przyczynę bardzo dobrze wyjaśnia dr Kwaśniewski.

Budowa warstw tętnicy np. wieńcowej:
--------------------------------------
Światło naczynia
--------------------------------------
BŁONĘ WEWNĘTRZNĄ tworzą: - śródbłonek
- warstwa tkanki łącznej
--------------------------------------
BŁONĘ ŚRODKOWĄ tworzą komórki mięśni gładkich

--------------------------------------
BŁNĘ ZEWNETRZNĄ tworzy warstwa tkanki łącznej
--------------------------------------

"Jedną z ważnych czynników powodujących miażdżycę jest niska wytrzymałość
mechaniczna BŁONY WEWNĘTRZNEJ tętnic. Jest to przyczyną częstych uszkodzeń
mechanicznych śródbłonka. W celu reperacji tych uszkodzeń do uszkodzonego
śródbłonka wędrują komórki mięśni gładkich z BŁONY ŚRODKOWEJ.
BŁONA ŚRODKOWA jest znacznie lepiej zaopatrzona w składniki budulcowe,
tlen i energię, niż śródbłonek. W nowym środowisku komórki mięśni gładkich
Trafiają na niedobór energii i tlenu. Muszą jakoś sobie radzić.
Przy złym odżywianiu tkanki najsłabiej ukrwione otrzymują najgorsze
"paliwo", czyli glukozę. Najgorsze paliwo, czyli glukoza, potrzebuje
znacznie wiecej tlenu do jej spalenia. A tlenu brakuje. Komórki te radzą
sobie w ten sposób, że przetwarzają węglowodany na tłuszcze, uzyskując
dzięki temu znaczne ilości tlenu. Następnie przetwarzają te tłuszcze na
cholesterol uzyskując przy tym znaczne ilości wodoru. Ten wodór spalony z
tlenem daje potrzebną energię do "reperacji" uszkodzonego nabłonka. Ale w
tych komórkach jest odpad - gromadzi się cholesterol. Tak zaczyna się
miażdżyca.
Przyczyną niskiej wytrzymałości komórek śródbłonka tętnic jest określone,
niekorzystne odżywianie. W chlebie, jarzynach czy ziemniakach, w jabłkach,
w innych produktach pochodzenia roślinnego nie ma wartościowych 'części
zamiennych' dla narządów i tkanek człowieka. Przy złym odżywianiu najgorsze
części zamienne i najgorsze źródła energii otrzymują tkanki z zasady
najsłabiej odżywione. A do takich właśnie tkanek zaliczaja się komórki
BŁONY WEWNĘTRZNEJ tętnic. Wytrzymałość mechaniczna tkanek u kota jest kilka
razy wyższa niż u królika. jeśli człowiek żywi się jak królik, niech się
nie spodziewa, że będzie zdrowy, odporny na urazy i kontuzje." - Jan
Kwaśniewski
...Nie wspominając o masowo występujących chorobach zwyrodnieniowych stawów
i kręgosłupa.

Dr Kwaśniewski w swej praktyce opartej na leczeniu dietą optymalną
powierdza, że miażdżyca JEST uleczalna, a kluczem jest właśnie prawidłowe
odżywianie zawarte w jego wysokotłuszczowej niskowęglowodanowej diecie.

W procesie trawienia i wchłaniania duże cząsteczki tłuszczów zostają
strawione do wolnych kwasów tłuszczowych, te za pośrednictwem tzw. białek
nośnikowych są przenoszone do wnętrza organizmu - początkowo do chłonki,
a dopiero potem do krwi. Kwasy tłuszczowe są gotowym do wykorzystania i
bardzo dobrym źródłem energii, dlatego większość tkanek zużywa je w
pierwszej kolejności. Zupełnie inny jest metabolizm cukrów. Ich małe
cząsteczki szybko przedostają się do krwioobiegu i prosto z jelit, przez
żyłę wrotną, trafiają do wątroby, gdzie następuje przetwarzanie cukrów
prostych. Fruktoza jest prawie w całości wykorzystywana do produkcji
triglicerydów. Dlatego obecnie IŻŻ się zreflektowało i już NIE ZALECA
"dużo owoców" (sic!) Najnowszym hasłem IŻŻ jest: "1-2 jabłka dziennie" 8)

Występująca z fruktozą glukoza, praktycznie zawsze, powoduje zwiększone
wydzielanie insuliny, która przyspiesza proces tworzenia triglicerydów
(TG).
Jak widać tłuszcze pokarmowe nie mogą odkładać się w naczyniach, a diety
zawierające duże ilości cukrów prostych powodują wzrost poziomu
triglicerydów i cholesterolu LDL.
Najbardziej miażdżycotwórcza u człowieka jest dieta z PODOBNĄ ilością
węglowodanów i tłuszczów. Wtedy tłuszcze z diety, jako lepsza energia,
trafiają bezpośrednio z jelit węzłami chłonnymi do wszystkich komórek
organizmu, a zjedzone jednocześnie z nimi duże ilości węglowodanów (zboże,
słodycze) lądują w wątrobie i zostają przetworzone na tłuszcz.
Szybkość wytwarzania tłuszczów w organizmie jest u człowieka regulowana
stanem odżywiania. Przy dużym spożyciu węglowodanów - wzrasta, a obniża
się wraz ze zwiększeniem podaży tłuszczów.
Dlatego nasze śinki sa takie tłuściutkie... :)
Ale przecież ludzie - to nie trzoda chlewna. I nie powinni pozwolić siebie
tak traktować. Wszak mają własny narząd umożliwiający im logiczne myślenie.
Nooo... chyba, że cierpią już na ociężałość umysłową i wolą samodzielnego
myślenia unikać.
Niech się wtedy nie dziwią, że chorują i za to płacą cierpieniem, zdrowiem
i stale traconymi pieniędzmi na tzw. lekarzy i tzw. leki...
Nieracjonalna dieta, to wręcz sposób na morderstwo doskonałe.

Krystyna
--
Krowa jedząc zieloną trawę daje białe mleko, ale nie znam zwierzęcia,
które pijąc mleko, dawałoby trawę.

33. Data: 2007-07-19 12:52:18

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
wiadomości news:f7nlop$77f$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Otóż to. Ehh... temat wymaga obszernych wyjaśnień :]
> http://wewnetrzna-blona-tetnicy.gu.ma/

Niestety strona "przychodni" przestała działać.
Podaję inny schemat na ktorym tez widać że cholesterol tworzy się
wewnątrz ściany tętnicy:
http://server.activeweb.pl/images/nowy_obraz_(1).png

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

34. Data: 2007-07-19 13:32:37

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> proponuje wypic 5 tabletek bisakodyl
> a poważnie zapachniało mi jakomś sektą

To musisz iść do laryngologa... w związku z zapachami... Tak uwielbiacie się
"kierować" do różnych specjalistów....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

35. Data: 2007-07-19 19:56:04

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> To musisz iść do laryngologa... w związku z zapachami... Tak uwielbiacie się
> "kierować" do różnych specjalistów....:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Jurku, a możesz wszystkim racjonalnie wyjaśnić dlaczego leki przeczyszczające
mają być gorsze dla osoby, która chce "przeczyścić" swoje jelita od różnych
dosłownie naturalnych metod w rodzaju lewatywy, wody z solą itp.? Dla
"naturalistów" też coś się znajdzie, np. sollievo, alax... Zwracam uwagę, że
medycyna to nie czary, tylko nauki przyrodnicze, bilogiczne, materialne... zatem
nomen omen medycyna jest NATURALNA.

36. Data: 2007-07-19 21:51:01

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jul 2007 21:56:04 +0200, "DEM<>N" <a...@f...com>
wrote:

> [...]
>dosłownie naturalnych metod w rodzaju lewatywy, wody z solą itp.? Dla
>"naturalistów" też coś się znajdzie, np. sollievo, alax...

Dlatego, że:
leki przeczyszczające można stosować tylko przez krótki czas (ze
względu na niebezpieczeństwo nadużywania oraz możliwe działania
uboczne).
Nadużywanie leków przeczyszczających prowadzi do przyzwyczajenia,
powoduje też obniżenie poziomu potasu w surowicy, z kolei niski poziom
potasu nasila zaparcie - tworzy się błędne koło chorobowe.

>Zwracam uwagę, że medycyna to nie czary, tylko nauki przyrodnicze,
>bilogiczne, materialne... zatem nomen omen medycyna jest NATURALNA.

Czyżby?
Która medycyna? Akademicka?
Hehe, tylko tabletki i akademickie metody leczenia są sztuczne.
Na wszystkie dolegliwości cudowna pigułka.

Mariusz

37. Data: 2007-07-19 22:09:40

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DEM<>N" <a...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Zwracam uwagę, że medycyna to nie czary, tylko nauki przyrodnicze,
> bilogiczne, materialne... zatem nomen omen medycyna jest NATURALNA.
Ja wiem, że wszystkich nie nawrócę na dietę optymalną. Ale dla mnie (i mnie
podobnych) naturalną metodą jest prawidłowe odżywianie, a wówczas
niepotrzebne żadne lewatywy, środki przeczyszczające, zioła, ani leki
farmakologiczne. I to jest natura, prawdziwa natura, ponieważ organizm sam
sobie ze wszystkim radzi. Tak było od zarania dziejów....
Pozdrawiam Jurek M.

38. Data: 2007-07-19 22:15:07

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zwracam uwagę, że medycyna to nie czary, tylko nauki przyrodnicze,
> bilogiczne, materialne... zatem nomen omen medycyna jest NATURALNA.
I przeczysz sam sobie... Ponieważ dieta optymalna jest oparta na naukach
podstawowych: matematyka, fizyka, chemia. Dieta optymalna jest NATURALNYM
źródłem organizmu, który ma wreszcie najpełniejszą przemianę materii przy
najmniejszych środkach i niedużej energii.
Pozdrawiam Jurek M.

39. Data: 2007-07-20 00:21:36

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I przeczysz sam sobie... Ponieważ dieta optymalna jest oparta na naukach
> podstawowych: matematyka, fizyka, chemia.

a moglbys nam przyblizyc te dowody?

iwon(K)>

40. Data: 2007-07-20 00:26:45

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie zawdzięczam zdrowia zdjęciom i naukowym traktatom sygnowanych przez
> tzw. autorytety...

wiesz ludzie od dawna wierzyli w czary mary, szarlatanow, wrozki itp. Kazdy
zyje jak chce, ty wybrales szarlatanow. zwykle dotyka to ludzi malej wiedzy,
daja sie szybko zrobic w balona.

iwon(K)a

ubezpiecznie grupowe pzu
Usuwanie zęba w upał
[wiedza] Seronegatywne zapalenie stawów
"Gips" Scotchcast 3M (kolorowy, syntetyczny)?
Termin medyczny