Czyszczenie jelita grubego

71. Data: 2007-07-20 18:21:35

Temat: Re: Czyszczenie jelita grubego
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20.07.2007: Dr.Endriu wrote:

> Pozwolisz jednak że pomimo mojego jakze zaniżonego intelektualnego poziomu
> "ograniczonego faceta" zachowam jednak swoje wyjątkowo sceptyczne
> nastawienie zarówno do promowanej przez twoja osobę "diety optymalnej", jak
> i do w/w-nych przez ciebie "prądów selektywnych"...

Zapytaj tego Wspaniałego Jurka, skąd ten prąd ,,wie'', na co go nasyłają.
Tylko prędko, bo Nobel czeka.

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

72. Data: 2007-07-20 18:24:18

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20.07.2007: Jeff wrote:

> Dowody sa tutaj:
>
> http://www.arkadia-polania.pl/ciekawostki.htm
>
> "Dowodem na to jest wiele osób cierpiących na swoje schorzenia nadal.
> Spośród nich wielu jest już w ZAŚWIATACH"
>
> a ty jestes czlonkiem niebezpiecznej SEKTY terapeutycznej.

Z kolei na frazę ,,prądy selektywne'', żadnych praktycznie konkretnych
danych technicznych, tylko same laury i w 99% to strony o DO. Wspaniale.

73. Data: 2007-07-20 18:38:12

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak
> i do w/w-nych przez ciebie "prądów selektywnych"...

Oczywiście, sceptycznie możesz być nastawiony. Ale znowu mylisz pewne
pojęcia. Ja jestem tylko szarym człowieczkiem od promowania DO, wyrobnikiem.
Natomiast pominę Twoją opinię o terapii prądami selektywnymi.
Pozdrawiam Jurek M.

74. Data: 2007-07-20 18:40:06

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Foti" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam tylko do tego jedno pytanie
> jeśli już 40 tysicecy lat temu ludzie wiedzieli co jest dobre dla ich
> organizmów
> to długość życia ludzi rośnie a nie maleje
> Teraz sie nie odżywiamy optymalnie więc powinnismy szybciej umierać
> A ci ludzie z przed 40.000 lat powinni wg tej teorii żyć każdy minimum 100
> lat!!!

Sięgnij bracie do źródeł ile ludzie kiedyś żyli....:))). Jak poczytasz, to
porozmawiamy, bo na razie nie ma o czym....
Pozdrawiam Jurek M.

75. Data: 2007-07-20 18:52:57

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Szczyrzyca napisal:

> Z kolei na frazę ,,prądy selektywne'', żadnych praktycznie konkretnych
> danych technicznych, tylko same laury i w 99% to strony o DO. Wspaniale.

To wszystko jest niprawdopodobnie wspaniale....Doniesienia mniej wspaniale
niestety bardzo szybko znikaja z ich serwerow.

:((

76. Data: 2007-07-20 18:59:13

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek. M. napisal:

> I przeczysz sam sobie... Ponieważ dieta optymalna jest oparta na naukach
> podstawowych: matematyka, fizyka, chemia. Dieta optymalna jest NATURALNYM
> źródłem organizmu, który ma wreszcie najpełniejszą przemianę materii przy
> najmniejszych środkach i niedużej energii.

rotfl

77. Data: 2007-07-20 19:32:33

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> człowiek macza palce w żywieniu zwierzęcia, to to zwierzę często choruje.

jasne Jurku, każde zwierzę ma instynkt zdrowego odżywiania i w warunkach
naturalnych bierze menu, myśląc sobie tak jakby: "ekhem... co ja tu sobie dziś
zeżrę". otóż zwierzęta jedzą, a właściwe żrą to co im się uda znaleźć lub
upolować i co jest w stanie strawić ich układ pokarmowy, choć często nawet żrą
to czego nie są w stanie strawić i wtedy nierzadko wypadają z gry pt. ewolucja,
pojawia się kolejne "game over"...

> To nie medycyna wymyśliła, że trzeba jeść to co wyrośnie w ziemi, na to wpadł
> głupi człowiek 40 tysięcy lat temu. A medycyna akademicka niestety popiera złe
> nawyki żywieniowe społeczeństw.

chyba mylisz medycynę z przemysłem spożywczym i jego marketingiem, który pomuje
miliony pieniędzy w reklamy zachęcające do jedzenia ŚWIŃST.

> [...]
> odżywiania? Czy ty wiesz co piszesz? Piszesz o komunikacji myśli, a sam

człowiek jest organizmem wszystkożernym, to właśnie osiągnął i wciąż osiąga
(tylko teraz coraz bardziej świadomie) w nieustannie zachodzącej ewolucji...

PS
uwielbiam dyskusje z miłośnikami natury, przeszłości i powrotu do niej, rozmawia
się z nimi jak z dziećmi, które jeszcze wciąż żyją w świecie bajek, baśni i
legend idealizujących wszystko to, co jest "zgodne z naturą"... :)

78. Data: 2007-07-20 19:33:50

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f7qiku$tmi$2@news.onet.pl...
> Przeprowadzili wiele badań w krajach tzw. 3-ciego świata i dowiedli, że to
> właśnie
> nie medycyna ratuje tam miliony istnień tylko prosta... kanalizacja. Po
> wybudowaniu
> kanalizacji, spory procent chorób, które zbiera żniwo (dury, czerwonki,
> cholery),
> nagle przestały być problemem, gdyż wszyscy nie załatwiają się wtedy do
> jednego
> miejsca, a potem jeszcze na nim śpią. Poszukajcie sobie w sieci o tym, bo
> chyba
> jest sporo.

to skandal, że tego nie odkryła żadna prymitywna medycyna ludowa, żadni
afrykańscy szamani ;)

79. Data: 2007-07-20 20:00:46

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Kilmer McCully Rewolucja serca Wydanie 1 (kwiecień 2001) Tłumaczenie:
>
> W książce tej autor przedstawia teorię homocysteinową, udowadniając, że
> właśnie wzrost poziomu homocysteiny we krwi prowadzi do miażdżycy i wielu
> chorób serca, za sprawcę czego do tej pory uważano cholesterol. Dzięki
> tej
> książce dowiesz się, jak zmniejszyć ryzyko zachorowania na serce, bez
> potrzeby stosowania niebezpiecznych leków, obniżających poziom
> cholesterolu we krwi i mieć dłuższe i szczęśliwe życie.
>
> Braki: B6, B12, kwau foliowego doprowadzają do miażdżycy (teoria).

Jako uzupełnie:
http://www.przeglad-tygodnik.pl/index.php?site=nauka
&name=42

Witaminy:
http://www.food-info.net/pl/vita/water.htm

Krystyna
--
Tytuły, niejednego zepsuły. J.Grabowski

80. Data: 2007-07-20 21:22:01

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DEM<>N" <a...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> jeśli uważasz, że to co propagujesz jest naturalne, a to co robi medycyna
> naukowa jest nienaturalne, to pokaż mi zwierzę, które robi sobie lewatywy
> i stosuje
> diety optymalne...

1. KAŻDE zwierzę żyjące w naturze żywi się dla siebie optymalnie,
czego nie można powiedzieć o zwierzętach żywionych przez człowieka.
Współczesny człowiek sam siebie też nie umie żywić wg faktycznego
zapotrzebowania na poszczególne składniki pokarmowe.
2. Lewatywy nie mają nic wspólnego z leczeniem dietą optymalną, więc nie
mieszaj jednego z drugim.

Krystyna
--
Bankier bez pieniędzy jest jak lekarz bez pigułek. George Woods.

ubezpiecznie grupowe pzu
Usuwanie zęba w upał
[wiedza] Seronegatywne zapalenie stawów
"Gips" Scotchcast 3M (kolorowy, syntetyczny)?
Termin medyczny