Re: Czytanie a terapia

Data: 2001-09-25 12:33:41
Temat: Re: Czytanie a terapia
Od: Joanna <c...@p...onet.pl>

in article 9opsrp$9ot$...@n...onet.pl, Daga Gorczyńska at z...@w...pl wrote
on 25-09-01 14:21:

> [...]
> przyjaciołom, którzy ją czytają, piszą i aktywnie działają w Fandomie
> polskim. :) Zaczęło się od studiów - moja koleżanka rozpoczęła moją
> fantastyczną edukację odwampirów, RPG, Polskiego Elizjum Świata Mroku i
> ircowania na kanale Cthulhu. :)))) Potem pałeczkę przejęli inni
> przyjaciele i znajomi - i nie miałam wyjścia. :) Lubię tę literaturę,
> choć nadal nie uważam się za fankę... zwłaszcza wedle definicji fana
> przedstawionej jakiś czas temu na prk i sff. :) Nigdy w życiu nie byłam
> na żadnym konwencie, nawet kiedy odbywały się w Wawce. :(

O nie - konwenty to juz nie literatura:) /cholerka, to ma cross na prk, ale
trudno:)/. Wole czytac z doskoku, niezobowiazujaco:))) Ja w ogole nie bywam
fanka, wiec to mnie poniekad usprawiedliwia.>

> po
>
> Ojej, ależ mam chęć przeczytać tę pracę..... Mogę, mogę? :))) <stoję na
> łapkach i merdam ogonkiem :)>

:)))
(sie rumienie i mysle, ze pewnie mozesz, tylko czy wytrzymasz?)

> np. do tej pory nie zmeczylam Maga
> ani
>
> Kochanicę przerabiałam obowiązkowo na studiach, na anglistyce (zanim
> stamtąd uciekłam :))). Nie porwała mnie, znudziła wręcz, niemal jak
> Mantissa, chociaż Fowlesa uwielbiam... Maga polecam z czystym
> sumieniem - w zachwycie trwam nadal, choć bardzo dawno czytałam.

Do konca tego roku nadrobie (wiecznie tak sobie obiecuje).

> wrazenie, ze to
>
> Czyja jest ta książka? Ja znam tylko Paradoks w psychoterapii z serii
> GWP - też doskonała!

No i znowu przepraszam za pomylke i strasznie mi glupio - zdarza sie, ja
czesto myle tytuly:)))

> Serdeczności,
> Daga

pozdr.