Re: DE-MO-KRA-CJA po unijnemu.

Data: 2018-12-10 15:40:34
Temat: Re: DE-MO-KRA-CJA po unijnemu.
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2018-12-10 o 13:33, Silvio Balconetti pisze:

> A jak jest z pradem? Bo u nas po staremu, tzn. mamy nawet mniejszy
> rachunek (duda zarowek nie mamy od lat, ale od dwoch lat mamy kuchnie
> indukcyjna) czyli 54 miesiecznie (bylo 56).

Na razie stara sztuczka kolesi - prognozowane duże podwyżki i sondowanie
tym nastrojów, koniec końców wprowadzają podwyżki dużo niższe od
prognozowanych i "lud" i tak jest zadowolony, bo przecie mogli zabić a
tylko poobcinali kulasy. Tak że jak na razie tylko prognozują podwyżki
cen prądu.

Przepraszam, a to "u was" tzn - gdzie?